7 Reacties

2 jaar geleden

Ohh wat leuk 🥰 Hier probeert ons zoontje t ook, knieën onder z’n lichaam maar dan weet ie niet wat ie verder moet haha.

2 jaar geleden

Reactie op amira_

Ohh wat leuk 🥰 Hier probeert ons zoontje t ook, knieën onder z’n lichaam m ...
Hier ook beentje eronder en toen wist ze ook niet wat ze ermee moest dus dan maar weer beetjes neerleggen en blijven proberen

2 jaar geleden

Wauw! Hier wordt nog niet gerold en te lang op de buik begint meneer te mopperen 😂

2 jaar geleden

Reactie op Bowden

Wauw! Hier wordt nog niet gerold en te lang op de buik begint meneer te mop ...
Hier dacht ook ik eerst ook dat ze nooit ging draaien (beetje lui is ze wel 🤣) en ineens draaide ze in bed. En vanaf dat moment ging het heel snel. Van inderdaad huilen/mopperen op de buik tot nu hele nachten slapen op de buik. En zelfs verschonen wordt een uitdaging want mevrouw draait gewoon tijdens het verschonen 🤦🏼‍♀️. Ik hoop dat jou kleine ook snel zijn kunsten laat zien

2 jaar geleden

Hier 'kruipt' ze sinds donderdag. Sinds vorige week inderdaad steeds met haar billen omhoog, als een soort rups. Nu weet ze ook haar armen erbij te gebruiken en kan ze al de kamer rond kruipen.

2 jaar geleden

Reactie op Happymom30

Hier 'kruipt' ze sinds donderdag. Sinds vorige week inderdaad steeds met ha ...
Wat super goed. Ik denk dat het hier ook snel zal gebeuren. Daar gaat dan de rust dan zal de ruzie met de grote zus gaan beginnen wanneer ze haar spel omver gooit 🤦🏼‍♀️ en voor ons extra goed op alle kleine onderdelen van Barbie en Playmobil letten

2 jaar geleden

Hier tijgert hij nu sinds gister. Gaat veel te snel dit🥺