13 Reacties

5 jaar geleden

Wat jou beter lijkt. Volg je moeder gevoel🤗 Ik laat de kleintje zitten en haal grote labels eruit.

5 jaar geleden

Ik heb ze eruit geknipt. Leek mij ook niet zo fijn voor de baby.

5 jaar geleden

Weg knippen die te lang zijn. De hoedjes vooral ja.

5 jaar geleden

Ik heb nog nooit een label geknipt 😂 Nooit bij stil gestaan ook.. Doe dat bij mn eigen kleding ook niet.. Wbt speelgoed en knuffeltjes : laten zitten die labels.. Vaak is dat juist hetgeen waar ze mee friemelen

5 jaar geleden

Welke maat mutsjes schaf je aan voor een new born?

5 jaar geleden

Ik heb ze laten zitten nooit bij stil gestaan om er uit te halen. Maar op sommige staan ook de maten. Nu met de tweede is het wel handig om te weten welke maat welk shirtje heeft ☺

5 jaar geleden

Ik laat ze zitten, met uitknippen krijg je vaak een scherp randje wat denk ik meer irriteert dan een labeltje

5 jaar geleden

Ik heb ze eruit geknipt. Vooral bij knuffeltjes kan het blijkbaar ook gevaarlijk zijn. Mijn nichtje stond zo ‘s nachts een keer bij haar ouders aan bed met een paarse vinger, het labeltje was hier omheen gedraaid. Ik had er anders ook niet bij stil gestaan

5 jaar geleden

Nee heb ze lekker laten zitten. Maar knip ze bij mij zelf ook nooit weg eigenlijk.

5 jaar geleden

Tip voor niet kriebelen na het knippen: knip het label in een halve cirkel los. Hierdoor blijven er geen rechtopstaande randjes over die zelf ook weer kunnen jeuken. Ik zie gelukkig steeds meer dat in kleding een gedrukt label in de nek zit in plaats van een los label. In mutsen en andere kriebel plekken knip ik ze wel weg.

5 jaar geleden

Reactie op Each2

Ik heb nog nooit een label geknipt 😂 Nooit bij stil gestaan ook.. Doe dat ...
Is ook vanwege de hoeveel graden te wassen.. ik laat ze altijd zitten.. zolang ze niet verfrommeld in het mutsje zitten maar je ze netjes recht en strak langs de stof veegt geen enkel probleem lijkt me.. juist met knippen komt er een scherp randje en dat is erger🤷‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Elena7

Is ook vanwege de hoeveel graden te wassen.. ik laat ze altijd zitten.. zol ...
Ja precies.. Dan moet je t al met zo'n mesje helemaal er uit halen.. Incl stiksels..

5 jaar geleden

Reactie op TEMVWL

Ik heb ze eruit geknipt. Vooral bij knuffeltjes kan het blijkbaar ook gevaa ...
Bij knuffeltjes is het vaak juist een friemeldingetje waarom ze een knuffel fijn vinden.. Mn dochter heeft een konijntje waarbij t label echt helemaal kapot gesabbelt is 😂