11 Reacties

5 jaar geleden

Plas je goed? Ik heb die klachten ook en gevoel van menstruatie die opkomt. Zelf ben ik 32+4 en heb gebeld om dit te overleggen en word nu gecontroleerd voor een blaasontsteking.

5 jaar geleden

Bij twijfel ben verloskundige of de gynaecoloog kan banden zijn oo oefen weeën .

5 jaar geleden

Ik heb dit ook meid en slaap ook slecht vind me geen houding te vinden in bed. Urine was laatste keer bij gynaecoloog goed. Heb hier nog niet voor gebeld ma heb wel indruk da meer harde buiken krijgen ook overdag ben vandaag 32 weken😘

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde.. voor controle geweest. Lopen doet steeds meer pijn qua steken.. ik ben bekend met blaasontsteking maar toch denk ik iets anders.. op het moment wel positief voor blaasontsteking en antibiotica(laat ze een kweek ook maken) en die steken beweerd het ziekenhuis is bandenpijn van de groei van de baarmoeder al heb ik daar mn twijfels over.

5 jaar geleden

Reactie op siema

Plas je goed? Ik heb die klachten ook en gevoel van menstruatie die opkomt. ...
Ja plassen gaat goed, geen pijn. Ik kijk het vandaag even aan en anders bel ik morgen even.

5 jaar geleden

Misschien is de kleine aan het indalen

5 jaar geleden

Ik ook pijn aan onder kant buik en liezen. Ook wel wat in de lage rug. Vooral bij opstaan en starten met lopen.. Ebt daarna wat weg. Ben bekend met bekkenpijn maar dit voelt echt anders. Ben 33.1 .. Verloskundige zei het indalen is van het kindje

5 jaar geleden

Ik had dit ook, verloskundige gaf aan dat het kindje aan het indalen was en dit was inderdaad zo konden we zien bij de echo

5 jaar geleden

Bij mij waren dit indalingsweeen ! Hij ligt dan ookal helemaal “klaar” Dit was ook te zien op de echo ☺️

5 jaar geleden

Reactie op EliseLazarom

Ja plassen gaat goed, geen pijn. Ik kijk het vandaag even aan en anders be ...
Bij twijfel altijd bellen. Mijn urine was goed. Maar de pijn heb ik nog als de pijn regelmatig is moet ik bellen weer. Tot nu toe denken ze aan indalingsweeen

5 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad vooral in het weekend en nu de laatste dagen ook nog pijnlijk wel beter dan het weekend. Gister controle gehad en daar tot de conclusie gekomen dat het indalingsweeen waren en de kleine al goed beneden ligt. Nu 32+4