35 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben momenteel aan het zoeken naar een peuterbed op de website van petit amelie. Misschien zit daar het bedje tussen wat je bedoelt? Ik weet dat stokke ook een babybed en peuterbed in 1 heeft. Maar dan is een los ledikantje en peuterbed volgens mij zelfs nog goedkoper..

5 jaar geleden

Wij hebben een Leander, ben er zo blij mee! Gebruikt voor onze eerste en gaat nu dus na de 2de. Wij hebben hem wel van marktplaats want nieuw is wel heeeeeel duur😁

5 jaar geleden

Wij hebben een meegroeiledikant bij baby-dump gekocht. Eerst als ledikantje, daarna de zijkant eraf en uiteindelijk kan het ook een bed van 2 meter worden. Ik weet nog dat ze in de winkel veel van dit soort hadden. Misschien de moeite waard om even te kijken!

5 jaar geleden

Wij hebben een meegroeibedje van Bopita als serie, is ook los te verkrijgen

5 jaar geleden

Wij gaan deze kopen, van Babyletto. Hebben ook de bijpassende dresser ladenkast. Bedje kan hoog en laag en met de zijkant eruit als peuterbed. Dat merk heeft zelfs bedjes die je uiteindelijk tot een tweepersoons bed kunt ombouwen 🙀

5 jaar geleden

Thanks allemaal! Ga ze zeker bekijken :-) We hebben nog even de tijd, kan dus rustig een alertje op markplaats zetten. Het zijn er gelukkig meer dan ik dacht!

5 jaar geleden

Wij hebben een Sebra Kili meegroeibedje gekocht. Zijn we de eerste 8 jr klaar met bedden kopen 🤗

5 jaar geleden

Ik heb deze en die kan je ook nog in het grijs krijgen

5 jaar geleden

Wij hebben een twee in een bij hola BB gekocht

5 jaar geleden

De nieuwe van Ikea is zo schattig. Ik kan hier alleen op 1 of andere manier geen foto's plaatsen

5 jaar geleden

Myllra heet die. Die hebben wij. Ik ben er verliefd op

5 jaar geleden

Wij hebben deze van de Ikea. Het is dus wel Ikea maar vind hem wel iets leuker dan die standaard..

5 jaar geleden

Reactie op Danien

Myllra heet die. Die hebben wij. Ik ben er verliefd op
Oooh ik ging hem even opzoeken maar die is echt mega mega leuk!!😍

5 jaar geleden

Wij hebben deze van de Ikea. Het is dus wel Ikea maar vind hem wel iets leu ...
Welke??

5 jaar geleden

Oooh ik ging hem even opzoeken maar die is echt mega mega leuk!!😍
Jaa vinden wij ook! Wel prijziger dan de andere van de Ikea 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Danien

Welke??
Huh hij nam de foto niet mee. Hopelijk nu wel.

5 jaar geleden

Huh hij nam de foto niet mee. Hopelijk nu wel.

5 jaar geleden

Die is ook leuk!

5 jaar geleden

Oh, haha. Kom er nu dus achter dat we dat bedje ‘gonatt’ hebben voor de oudste en niet de stuva :-) Alles via marktplaats gekocht voor hem, hebben voor het bedje iets van €35 betaald. De lades eronder zijn erg fijn! De myllra is echt super mooi! Vrees dat die nog niet tweedehands te vinden is :-)