14 Reacties

6 jaar geleden

Whohooooooooo!!! Joepie de poepie! Zo blij voor je!!

6 jaar geleden

Dit is echt super nieuws! Lees steeds vaker en leeg vruchtzakje wis niet dat het nog goed zou komen maar gelukkig dus wel! 😘 is me 2e zwangerschap maar bij de eerste dit allemaal niet geweten over miskramen of leeg vruchtzakje deze topic heeft me wel weer gerust gesteld! Ik moet nog wachten tot maandag en dat duurt voor mijn gevoel.echt lang ☺

6 jaar geleden

ik had dat ook ze gaven het op en 1 week later gingen we terug en was er een kloppend hartje😍 aanstaande vrijdag weer een echo😍😍😍

6 jaar geleden

ik had dat ook ze gaven het op en 1 week later gingen we terug en was er ee ...
😍😍

6 jaar geleden

Ohh gefeliciteerd 😍😍er is nog hoop voor het andere vruchtzakje wat leeg was ....... heb met 5 weken een uit wending echo gehad maar een zat iets in en ander was leeg meschien bij mij ook nog te vroeg

6 jaar geleden

Reactie op Sannetje1989

Ohh gefeliciteerd 😍😍er is nog hoop voor het andere vruchtzakje wat leeg w ...
Ja is er ook zeker nog 😉 ik dacht ook dat mis was 😃😃😃🥰

6 jaar geleden

Reactie op Jessie37

Ja is er ook zeker nog 😉 ik dacht ook dat mis was 😃😃😃🥰
Vind het echt zo spannend 🥶🥶

6 jaar geleden

Reactie op Sannetje1989

Vind het echt zo spannend 🥶🥶
Ja dat snap ik helemaal

6 jaar geleden

Ahh wat een goed nieuws! Fijn om te horen!!

6 jaar geleden

Vanmorgen een spoed echo gehad omdat ik wat bruine afscheiding had bij het afvegen. Moest vandaag komen voor een echo omdat ik eerder een MA heb gehad. Zou volgens berekeningen 5.5 moeten zijn, maar helaas nog een leeg vruchtzakje. Ik probeer positief te blijven en jullie positieve berichten te lezen om hoop te houden. Volgende week terug en hopen op ontwikkeling 🤞🏻🍀🐞

6 jaar geleden

Vanmorgen een spoed echo gehad omdat ik wat bruine afscheiding had bij het ...
maar je heb wel een ringgg erin mischien is je baby toch iets kleiner ik had het ook kijk later kwam er een ringetje in wat jij heb op je echo fototje, 1 week later zag je me baby🥰

6 jaar geleden

maar je heb wel een ringgg erin mischien is je baby toch iets kleiner ik ha ...
Ik dacht op deze 2e foto ook een ringetje te zien!! Zie jij het ook? Rechts onder? We houden hoop 🤞🏻🍀🙏🏼

6 jaar geleden

maar je heb wel een ringgg erin mischien is je baby toch iets kleiner ik ha ...
Fijn ook dat jij een week erna een positieve echo had!! Heeeeel fijn.