15 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb de medela nacht bh. Is ook heel handig voor het voeden en lekker soepel

5 jaar geleden

Ik heb een goedkoop, slap sporttopje aan. Blijven de pads op hun plek zitten en ik flip mn borst er zo uit voor voedingen.

5 jaar geleden

Ik slaap in een voedingshemdje van de h&m

5 jaar geleden

Hier ook de medela nacht bh. Zit veel minder strak, maar voldoende om de pads op hun plek te laten zitten en voeden gaat heel makkelijk.

5 jaar geleden

Ik slaap in een los bh topje. Tegen lekkende borsten kreeg ik de wat vreemd voelende maar geniale tip om een luier te gebruiken! Wat een verlossing was dat! Geen nat beddengoed meer van melkplekken! 馃槂

5 jaar geleden

H&M voedingstop. Die zitten comfortabel en houden je pads op hun plek

5 jaar geleden

Ik heb enorm veel last van lekkende borsten.. heel mijn topje wordt nat 鈥榮 nachts. Wat ik doe is een pamper in mijn bh steken 馃槄 ik doe die pamper volledig open en zo bedek ik beide borsten. Tip van de vroedvrouw

5 jaar geleden

Ik slaap ook met het h&m voedingshemdje

5 jaar geleden

Ik heb een bralette zonder beugel aan met zoogcompressen

5 jaar geleden

Ik slaap op een dubbelgevouwde handdoek, toen het op zijn ergste was had ik er een zeiltje onder

5 jaar geleden

Voedingshend uit de lidl webshop met erin een zoogcompres

5 jaar geleden

Ik gebruik voor snachts siliconen borstcompressen van Lilypadz. Deze blijven redelijk goed op de tepels zitten zonder dat je echt een bh nodig hebt maar ik doe er toch nog een hemdje over aan

5 jaar geleden

Voedingshemdje met een beetje lossere sportbh ingebouwd met dunne wasbare compressen erin
Ik droeg een sport topje, met pampers in.