Die hebben wij ook. Wel al 4 jaar oud van de zus. Wat ik hieraan een pluspunt van vond was dat de wieltjes op slot konden. Met het gladde laminaat ging hij toch wel vooruit zonder dat de wieltjes weg schoten
Die heb ik pas geleden gekregen, heb nu ff het karretje zelf los gemaakt zodat hij lekker kan spelen met de lichtjes en muziekjes.
Ik kan de muziekjes nu in mn dromen horen maar leuk ding hoor
Hier heeft ie nu een stuurtje en muziek draaimolen en alles wat herrie maak ...
Die boom is het ergste van allemaal hier. Het is ook om 5 a 6 uur het eerste wat ik hoor als Roy m ff in de box legt om de fles te maken.
Elke ochtend lig ik in bed nog even na te dromen en dan 🎶 kijk eens naar de boom, wat zie je daar, diertjes overal die spelen met elkaar 🎶
het probleem met een klein appartement is dat je het ook nog op de wc hoort en zo er is geen pauze 😅😂😂😂
Haha hier ook alles op 1 verdieping dus hoor het ook de hele dag🤣
Ik vergeet ze wel eens uit te zetten, en dan midden in de nacht, naar het toilet, lopen de dieren mee en stoot iemand tegen zo’n ding aan, en dan in het donker ineen ‘Hallo vriendje! ‘ horen ... deed t bijna in mn broek 😂😂😂
Ons zoontje krijgt deze ook voor Sinterklaas. Ik wil geen loopstoel.
Ik had fysio hier en die zeiden ook ze gaan dan op de tenen lopen en scheve heupjes en gaan ze vaak niet sneller door lopen dus lekker en wagentje hier