34 Reacties

3 jaar geleden

Hi Marie Louise! Ik wil je natuurlijk niet bang maken, maar mijn vorige zwangerschap eindigde vroegtijdig in een miskraam. Ik had op de NOD een lichte streep en een paar dagen later geen streep meer. Ik wilde het niet geloven, maar werd een paar dagen later ongesteld. Ik hoop natuurlijk van harte dat dat bij jou niet het geval is. Succes!

3 jaar geleden

Hier ook. Heb donderdag 28 mei m’n test gedaan en was positief. Maar deze worden tot op heden niet donkerder. Ook niet lichter voor m’n gevoel. Ben erg onzeker hier over heb 18 juni een echo gepland staan maar de tijd duurt zo lang. Zwangerschap is uit een icsi behandeling waarbij twee embryo’s zijn terug geplaatst.

3 jaar geleden

Hi Wendy, bij jou is ie dus ook heel licht? Ik krijg die van vandaag niet eens op de foto, die van gister was wel donkerder! Ik word vanmiddag teruggebeld door de verloskundige, hopelijk weet zij meer. Is dit je eerste terugplaatsing?

3 jaar geleden

Ohhh heel herkenbaar! Snap heel goed dat je de zekerheid zoekt. Die zoek ik ook! Vorige zwangerschap had ik een knaller van een test op een gegeven moment maar dat ging toch ook mis ergens rond 6 weken, werd missed abortion. Had al hartje gezien. Dus het zegt helemaal niets over de streep. Knalstreep en toch ging het mis. En toch heb ik nu ook dat gevoel. Je wilt dat het elke 2 dagen een nog donkerdere streep is. Maar las ook dat hcg elke 48-72 uur verdubbelt. Dus misschien elke 72 kijken? (Niet dat mij dat lukt hoor) Heb je een foto?

3 jaar geleden

Hi Wendy, bij jou is ie dus ook heel licht? Ik krijg die van vandaag niet e ...
Nee dit is de 7de terugplaatsing en eerste met positieve test. Streepje is zichtbaar op de foto maar voor mijn gevoel alles mee gezegd. Zou nu op 5 +4 zitten. Foto is van vanochtend. Ik hoop dat de verloskundige positief nieuws heeft voor je.

3 jaar geleden

Dit is vandaag

3 jaar geleden

Dit is gisteren

3 jaar geleden

Reactie op wendy198724

Nee dit is de 7de terugplaatsing en eerste met positieve test. Streepje is ...
Hoi misschien zou je een clear blue test kunnen doen mijn testen van de action waren ook vrij licht maar met clear blue testte ik zwanger en dan geeft hij ook het aantal weken aan

3 jaar geleden

Dit is gisteren
Hoe ver zou je zijn?

3 jaar geleden

Reactie op wendy198724

Nee dit is de 7de terugplaatsing en eerste met positieve test. Streepje is ...
Poeh zo vervelend die onzekerheid! Wat vervelend al 7x terugplaatsing. Ik zal je laten weten wat de verloskundige zegt!

3 jaar geleden

Reactie op susanne1989

Hoi misschien zou je een clear blue test kunnen doen mijn testen van de act ...
Hallo suzanne, deze heb ik ook gedaan geeft 1-2 weken zwanger aan zat toen op 5 weken dus dat kan enig sinds kunnen kloppen

3 jaar geleden

Poeh zo vervelend die onzekerheid! Wat vervelend al 7x terugplaatsing. Ik z ...
Ik ga voor je duimen 🍀

3 jaar geleden

Reactie op wendy198724

Hoe ver zou je zijn?
5 weken nu

3 jaar geleden

Reactie op wendy198724

Hallo suzanne, deze heb ik ook gedaan geeft 1-2 weken zwanger aan zat toen ...
Gefeliciteerd dan ik ben ook eindelijk zwanger na best lang proberen geen ivf ofzo maar ik vind het ook spannend ook omdat ik niet veel voel heb 26 juni 1e echo ben nu tussen de 4 en 5 weken licht aan mijn cyclus die is onregelmatig

3 jaar geleden

hi. De test hoort wel op te lopen. Test je allemaal in de ochtend meteen?

3 jaar geleden

Hoi Wendy, ik had ook die testen, van de Action toch? Ik had ook steeds een heel licht streepje. Met ziekenhuis gebeld (want in medisch traject) een verpleegkundige adviseerde clearblue (was bij haar bekend dat die van de Action vaak niet zo duidelijk zijn). Vanochtend clearblue gedaan en daar staat "zwanger". Na vier dagen lichte streepjes kan ik het eindelijk geloven. Ik raad je aan om ook die te doen!

3 jaar geleden

Reactie op Iriz83

hi. De test hoort wel op te lopen. Test je allemaal in de ochtend meteen?
Ja ik test altijd in de ochtend!

3 jaar geleden

Met de verloskundige gebeld, maar die kan eigenlijk ook niks zeggen. Het is nu afwachten en morgen weer testen. Als het streepje dan helemaal weg is zegt dat genoeg. Is er wel een streepje, dan om de paar dagen testen om te kijken of het toch nog oploopt.

3 jaar geleden

Met de verloskundige gebeld, maar die kan eigenlijk ook niks zeggen. Het is ...
Wat spannend hè 😩 succes deze dagen.

3 jaar geleden

ik hoop zo voor je dat het op loopt