41 Reacties

5 jaar geleden

Ik was even vergeten dat mijn zoontje nog niet kon zitten. Dus toen de oudste zoon mij huilend riep zette ik in paniek de jongste op zijn billen op de grond 🙈hij viel zo om. Broodje hagelslag eten boven je baby is ook niet altijd even handig.

5 jaar geleden

Haha ik wilde mijn zoon voorin even leuk omhoog tillen niet in de gaten dat een dak van de auto niet zo hoog is🤦‍♀️ en ach joh moeders doet dat niet maar 2x (we stonden stil voor een ontbijt bij de kfc)

5 jaar geleden

🤣 leuke topic Mijn oudste had van de week wel een opmerking waar ik echt dubbel om lag. Ik had de kleine meid gewassen en de haartjes gewassen. Normaal staan haar haren recht overeind en nu lag het plat omdat de haartje nog nat waren. Kijkt mijn oudste (4jr) naar haar zusje en vraag ze ineens aan haar zusje waarom ben je nou lelijk🤣🤣 nou echt je kon me opvegen

5 jaar geleden

Hoofdje tegen de auto aan stoten (ook met peuter 282726 keer gebeurd 🤣), tegen de deurpost stoten, hem laten schrikken door keihard te niezen.. Hij heeft ook al tig (per ongeluk) tikken gehad van z’n zus... kan eindeloos doorgaan 😅. Arm kind 😫

5 jaar geleden

Hier dacht ik dus wat quality time te geven tijdens het voeden. Ik leg mijn telefoon op het randje van de bank, zodat ik lekker met haar bezig kon zijn... Krijg ik een appje, telefoon trilt en trilt vervolgens zo op haar hoofdje 😥

5 jaar geleden

Reactie op Framblij89

Hoofdje tegen de auto aan stoten (ook met peuter 282726 keer gebeurd 🤣), t ...
Ow dat laten schrikken herken ik zo goed. Elke keer vergeet ik het weer dan valt een kastdeurtje dicht of even hoesten/niezen kind vliegt nog net niet van de box in de lucht

5 jaar geleden

Ik boer echt als een kerel, telkens als ik een harde boer laat schrikt mijn zoontje. Oeps🤣 Of op je tel zitten terwijl hij slaapt en hem dan laten vallen op zn hoofd

5 jaar geleden

Ik heb 3 kindjes en een puppy, we hadden haast om op school te komen en ik zou bij mn ouders thuis gaan werken waardoor het hele huishouden dan verkast naar mn ouders hun huis. "Kom op jongens hebben jullie alles, in de auto, opschieten nu.." nog een laatste blik in de woonkamer, heb ik alles? Oh kut.. maxicosi met baby er in😂

VRIEND

5 jaar geleden

Ik kwam een keer heel enthousiast de slaapkamer binnen toen ik hoorde dat hij wakker was. Een beetje te enthousiast, want hij schrok zich rot en zette het op een brullen... zo zielig.. 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Sabrinavd

🤣 leuke topic Mijn oudste had van de week wel een opmerking waar ik echt ...
Ik lach me eigen helemaal kapot🤣🤣🤣

5 jaar geleden

Heb je ff? 🙈 Boxmobiel aanzetten maar op zo n lompe manier dat hij boven op men kereltje valt. Vliegtuigje spelen naar papa toe maar even vergeten dat hij bril op had dus stootte hij zijn hoofd tegen de bril. Wil hem goed strak instoppen ivm zijn maaiende armpjes... ik matras omhoog doen maar met iets teveel kracht en meneer rolt tegen de spijlen aan... 9 van de 10x huilt hij niet maar pacht keihard want meneer is zelf ook erg lomp.... zoiets van zo moeder zo zoon. Hij had laatste zichzelf een blauw ook geslagen met een speeltje... gelukkig niet naar cb gemoeten anders had ik wat uit te leggen 😅

5 jaar geleden

Hahaha idd leuke topic! Toen mn zoon net 2 maanden was lag hij in mn armen met zn grote ogen wagenwijd open en ik was een cracker met kaas aan het eten,., valt er serieus een stukje kaas recht in zn oog!!! Het plakte gewoon op zn oogbol! Hij knippert niet eens! Ik in volle paniek hahaha want hoe krijg je dat van zn oogbol af?? Gelukkig (vraag me niet hoe) is het van zn oog af gegaan, wel direct hoor, en heeft hij er geen ontstekingen aan over gehouden… een plak kaas, hoe verzin je het 🙈

5 jaar geleden

Mn dochter trouwens (inmiddels 3 jaar) zat als baby in de maxicosi en toen ik de sluiting dicht klikte zat haar been velletje ertussen! Zo zielig :( Ze had ook zulke spekbeentjes 😢 zielig!! En let nu we hee goed op dat er niks tussen kan komen 🤭

5 jaar geleden

Reactie op ilya

Mn dochter trouwens (inmiddels 3 jaar) zat als baby in de maxicosi en toen ...
Dat heb ik laatst ook gehad met de kleine meid🤦🏼‍♀️ vond het wel heel zielig toen maar inderdaad die spekbeentjes zitten gewoon in de weg

5 jaar geleden

Reactie op Sabrinavd

Dat heb ik laatst ook gehad met de kleine meid🤦🏼‍♀️ vond het wel heel zie ...
Zo zielig heh, voelde me ook zo ontzettend schuldig 😥🙈

5 jaar geleden

Hoe zorgvuldig ik ook ben met de nageltjes knippen, het is me laatst toch gebeurd om in zijn vinger te knippen. Ik had hem stevig vast en wachtte nog even om te zien of hij echt even z'n armpje stil had, maar precies op het moment dat ik knipte gaf hij een ruk aan z'n armpje. Ik heb maar meteen in z'n vinger geknepen om af te leiden van de pijn (en heel veel kusjes gegeven 😅), maar hij huilde niet eens! Voelde me wel een beetje slecht daarna 🙈🙈 En bij het in de auto zetten van de maxi cosi heb ik hem ook wel eens een beetje lomp naar voren gekanteld, zodat de gordel makkelijker achter langs kon, het is dat ie al ingesnoerd was, maar anders was hij er zo uit gekukeld.

5 jaar geleden

Reactie op Ilsee8

Ik heb 3 kindjes en een puppy, we hadden haast om op school te komen en ik ...
Ik had dit andersom, ben met de baby weg gegaan … was mn hond bij mn zusje vergeten 🙈 ik liep weer naar dr toe zegt ze ‘nee die is van mij nu, ik kom hem morgen brengen ‘

5 jaar geleden

Alexander heeft een schommelstoel , heel laag bij de grond gelukkig, mn man had hem erin gezet terwijl we klaar gingen maken om te vertrekken, ik was nog even bezig met appen dat we eraan kwamen en heb helemaal niet gemerkt dat hij niet vast zat in zn stoel… dus ik loop even een tel de kamer uit om schoenen te pakken , kom terug en Alexander zit helemaal naar onder gegleden…. Niet goed gekeken en pompoen potje gepakt ipv appel hier kwam ik zelf achter toen ik proefde … Alexander werd onrustig tijdens de lunch en ik had een broodje filet met zacht gekookt ei…. Ik dacht ik kan nog rustig door eten want moest daarna de deur uit… valt er een kledder ei op zn hoofdje 😅 In de midden van de nacht een keer een poepsplosie…. Dus alles verschonen, kom ik er in de ochtend achter dat de romper verkeerd om aanzat en de onderkant niet vast zat

5 jaar geleden

Reactie op ilya

Zo zielig heh, voelde me ook zo ontzettend schuldig 😥🙈
Ja ik ook. Had haar gelijk eruit gehaald en knuffelen aahh ik pas nu wel beter op met die spekbeentjes

5 jaar geleden

Ik had mijn dochter in de maxi cosie gelegd en vast gemaakt. Bij het optillen aan het handvat bleek dat deze nog niet goed omhoog geklikt was en kiepte de maxi cosie dus voorover. Blij dat ik haar goed vastgemaakt had 🙈