7 Reacties

4 jaar geleden

Meid wat vervelend 😱! Ik heb geen ervaring met jou longziekte. Ik heb zelf astma maar dat is niet zo ernstig als dat van jou. Ik mag wel mijn medicatie gebruiken maar sla stiekem regelmatig over omdat ik graag zo weinig mogelijk medicatie wil nemen. Lastig situatie. Ik probeer wel nog wat te wandelen om mn conditie enigszins op pijl te houden. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat😘 sterkte

4 jaar geleden

Reactie op Lynne88

Meid wat vervelend 😱! Ik heb geen ervaring met jou longziekte. Ik heb zelf ...
Dankjewel 😘 wat goed wandelen, probeer ik ook te doen wekelijks. Vervelend van je astma! Ik hoop dat je er weinig last van hebt 🍀

4 jaar geleden

Hoi! Ik heb ernstige astma en heb meerdere keren een kuur prednison gekregen tijdens de zwangerschap. Mijn longarts gaf aan dat het vele malen slechter is om het benauwd te hebben dan prednison te gebruiken!!

4 jaar geleden

Reactie op Perlita

Hoi! Ik heb ernstige astma en heb meerdere keren een kuur prednison gekrege ...
Oké, dankjewel! En sterkte met je longen🍀

4 jaar geleden

Helemaal eens met Perlita! Ik heb ook ernstig Astma en ben heel trouw met het gebruik van mijn medicatie, als ik toch een exacerbatie heb, gebruik ik met liefde een kuur prednison. Als jij benauwd bent, is jouw kindje dit ook en dat is nog schadelijker dan een prednison kuur, het grootste gedeelte wordt door de placenta al afgebroken, het kleine beetje dat je baby dan binnen krijgt is niet schadelijk.

4 jaar geleden

Reactie op Bella01

Oké, dankjewel! En sterkte met je longen🍀
Jij ook heel veel beterschap! De laatste loodjes zijn het zwaarst 😣

4 jaar geleden

Reactie op MTBaby

Helemaal eens met Perlita! Ik heb ook ernstig Astma en ben heel trouw met h ...
Oké, dankjewel. Fijn om te lezen dat het eigenlijk gewoon kan. Sterkte met je longen 🍀