14 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben een simpele loopauto en een scooter. Superveel plezier van. De scooter ( 3 wielen) is nu nog goed qua lengte. Veel eerder had hij er niks aan. Ook bij het zoontje van vrienden (4jaar) is deze nog steeds super in trek.
3 jaar geleden
Reactie op Kimmiejkim
Wij hebben een simpele loopauto en een scooter. Superveel plezier van. De s ...
Deze hebben wij

3 jaar geleden
Wij hebben een driewieler en een scuttlebug (loopfiets met 3 wielen) binnen staan en een loopauto buiten.
De scuttlebug was ze echt snel weg mee, 3 euro vd rommelmarkt 🤣

3 jaar geleden
Wij hebben een wheelybug en een driewieler die straks omgebouwd kan worden tot tweewieler. Beiden zijn erg in trek, de wheelybug vooral binnen en de fiets vooral buiten.
Bij opa en oma staat een loopauto. Die wordt soms gepakt, maar daar is het loopfietsje/driewieler favoriet omdat ons meisje van snelheid houdt. Het nichtje van bijna twee en half kiest juist wel voor de loopauto. Het is dus ook erg afhankelijk van je kind denk ik
3 jaar geleden
Ik heb laatst z’n auto opgehaald voor een 10tje op marktplaats. Letterlijk iedere dag zit hij erop. Kinderen van me vriendinnen die ouder zijn ook nog. Ik denk dat dit voor jongens altijd leuk blijft. En als de interesse er even niet is hier in een bepaald speelgoedje zet ik het even weg. Paar weken later lijkt het voor hem weer als nieuw en speelt hij er weer lekker mee