7 Reacties

2 jaar geleden

Zitten de handjes in de slaapzak? Dan niet meer aan doen!

2 jaar geleden

Als de armpjes kunnen worden afgeritst, dan moet je dat doen. Zo niet, dan overgaan op een andere slaapzak. Anders kan ze zichzelf niet opdrukken en dat kan gevaarlijk zijn. Ons zoontje slaapt ook op z'n buik, maar gaat gelukkig erg goed. Vond het even spannend, maar ik heb inmiddels vertrouwen dat het goed gaat. Wij hadden de Puckababy, eerst de piep en daarna de mini. Bij de mini vrij snel de armpjes eruit zodra hij liet zien te gaan omrollen. Hij slaapt nu ook in een gewoon slaapzakje en dat ging meteen al prima.

2 jaar geleden

Reactie op Ditte_

Zitten de handjes in de slaapzak? Dan niet meer aan doen!
Ja die zitten erin. Oké dankjewel

2 jaar geleden

Reactie op Mi_ch_el_le

Als de armpjes kunnen worden afgeritst, dan moet je dat doen. Zo niet, dan ...
Ja die kunnen er wel af dus ga ik dat doen bedankt

2 jaar geleden

Hoe gaat het hiermee? Als ik de armpjes eraf rits dan komt ze moeilijk is slaap lijkt wel. Ze is dan hele tijd bezig met dr handjes

2 jaar geleden

Reactie op Yeahyeah

Hoe gaat het hiermee? Als ik de armpjes eraf rits dan komt ze moeilijk is s ...
Die van mij slaapt altijd in deze slaapzak zonder de mouwen eraan. Laatste tijd is hij ook druk bezig in z'n bedje met van alles; lakentje vasthouden of op sabbelen, spelen met z'n speen terwijl hij erop los brabbelt.... Uiteindelijk valt hij wel weer in slaap Misschien helpt het om de armpjes onder het dekentje te doen bij instoppen? Waarschijnlijk wurmt ze tijdens de slaap de armen er wel weer uit, maar komt ze wel fijner in slaap zo? Wij deden dat in het begin bij ons ventje, die was dan anders erg aan het maaien met z'n armen, of hij sloeg zichzelf wakker. Hij moet nu in de zijligkussen slapen voor de voorkeurshouding, dus bij ons lukt dat niet door het kussen. Maar hij slaapt juist heerlijk met z'n armen boven z'n hoofdje

2 jaar geleden

Reactie op Yeahyeah

Hoe gaat het hiermee? Als ik de armpjes eraf rits dan komt ze moeilijk is s ...
Ja dat deed ze bij mij ook ik heb haar een monddoekje gegeven en die geef ik nu elke keer als ze gaat slapen in haar handjes en dat werkt hier eigenlijk wel goed