17 Reacties

4 jaar geleden

Hi goedemorgen, ik gebruik een luier emmertje van Ikea, werkt prima houd alle luchtjes tegen. Alleen schijnen ze slecht te leveren momenteel 😬😬

4 jaar geleden

Wij hebben die van We Too. Super fijn! Luchtdicht en je ruikt niks. Ook geen gedoe met speciale vuilniszakken die super duur zijn.

4 jaar geleden

Wij hebben die van de HEMA. Daar ruik je ook niets en hebben daar gewoon pedaalemmerzakjes ik zitten. En de poep luiers nog wel extra in zo'n klein soeciaal zakje

4 jaar geleden

Wij hebben ook een wee too, hoor er veel goede dingen over ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Ditte_

Wij hebben die van We Too. Super fijn! Luchtdicht en je ruikt niks. Ook gee ...
De reviews op Babypark zijn zo verschillend over wel of niet geurvrij.. al ervaring mee?

4 jaar geleden

Tommie tippie. Bij mijn dochter ook gebruikt.

4 jaar geleden

Reactie op Leentjesbuik

De reviews op Babypark zijn zo verschillend over wel of niet geurvrij.. al ...
Wij hebben ook we too. Poepluiers gaan wel in een luierzakje voordat ik hem weggooi en zitten gewone vuilniszakken in. Als je hem gebruikt moet je hem 'open' laten dan heb je geen last van de stank.

4 jaar geleden

Wij hebben ook we too. Poepluiers gaan wel in een luierzakje voordat ik he ...
Ow en stinken doet het soms nog echt wel hoor! Maar ik heb het idee dat de lucht soms ook gewoon op de kamer hangt. Vooral als er 7 poepluiers op een dag geproduceerd worden door een ziek kind, je ontkomt er dan niet aan 😉

4 jaar geleden

Tommie tippie! Hier heb je speciale zakken voor en je kunt na een poepluier de zak “draaien” waardoor het niet meer stinkt! Ik vind ze ideaal! Heb er 1 boven en 1 onder!

4 jaar geleden

Diaper champ! Heb je echt zo weinig mogelijk last van geurtjes omdat het een luchtdicht systeem is. Bij veel emmers moet je toch een klepje of ring openen om de luier er daadwerkelijk in te doen en dan krijg je een vieze walm naar je toe😅 Diaper champ werkt met gewone vuilniszakken dus geen dure cassettes. Ik heb een tweedehandse gekocht, goed geboend en poepluiers gaan alsnog eerst in een plastic zakje. En laatste tip: toch wel iedere dag of om de dag de zak weggooien, ook al zou er meer in passen qua formaat.

4 jaar geleden

Reactie op Leentjesbuik

De reviews op Babypark zijn zo verschillend over wel of niet geurvrij.. al ...
Geurvrij tot nu toe en t is een newborn dus de luiers stinken nog niet zo. We vinden hem erg prettig in gebruik.

4 jaar geleden

De WeToo is redelijk geurvrij, alleen na enkele weken zet ik hem soms even leeg met wat doucheschuim onder de kokend hete douche om hem af te spoelen - zelfs met vuilniszakjes blijft de geur na een tijdje wat in de emmer hangen!

4 jaar geleden

Wij hebben de WeToo. Die ziet er leuk uit en er kunnen gewone pedaalemmerzakken in zodat je daar geen extra geld kwijt bent aan

4 jaar geleden

Ik heb die van Korbell aangeschaft, daar schijnt door de dubbele klep ook geen geurtjes doorheen te komen. Deze leek mij vooral handig omdat het een pedaalemmer is, dus houdt mijn handen vrij voor de kleine om in de gaten te houden. Voor de zekerheid heb ik wel luierzakjes gekocht van de kruidvat. Als je over een paar jaar niet meer in de luiers zit, dan kan je de dubbele klep eruit halen en dan kan je het verder gewoon als prullenbak gebruiken.

4 jaar geleden

Ik heb ook die van We Too, babypark. Met gewone vuilniszakjes! Ben benieuwd wat het gaat doen.

4 jaar geleden

Kidsriver diaper keeper. Soortgelijk systeem als de diaper champ maar stukken goedkoper. Gaan ook gewone vuilniszakken in. 1x per week de emmer leeghalen en meer werk heb je er niet aan.

4 jaar geleden

Geen! Ik ga gewoon proberen zsm ze in de container te gooien.. hier mag het in de grijze container.. of ik zet buiten een prullenbak neer en brengen ze eens in de zoveel tijd naar een depo.. maar geen vieze luieremmer hier...