84 Reacties
5 jaar geleden
Ik de eerste heb ik een schoudertas gebruikt die we bij de kinderwagen hadden gekregen, maar die tas was leeg al best zwaar en een schoudertas vind ik toch niet zo fijn. Nu ga ik voor een rugzak. Merk dat het al gauw rond de 80 euro is. Heb een goedkopere versie gevonden op bol.com van het metk Miss Lulu.

5 jaar geleden
Reactie op tweedeopkomst
Ik de eerste heb ik een schoudertas gebruikt die we bij de kinderwagen had ...

Wij hebben exact dezelfde gekocht
5 jaar geleden
Rugzak optie vind ik het fijnst want dan heb je allebei je handen vrij. Veel vakken van binnen en buiten. Mijn tas heeft een soort waterafstotende binnenkant dus is heel makkelijk schoon te maken.
5 jaar geleden
Reactie op Sagaporalph
Wij hebben exact dezelfde gekocht
En hoe is hij in het echt? Wij hebben hem nog niet besteld.
5 jaar geleden
Ik heb een leren schoudertas ideaal maar wel zwaar! Nu in het begin zeker weer deze tas en denk voor daarna een rugzak
5 jaar geleden
Ik heb bij mijn oudste een luiertas gehad maar wat een onhandig ding vond ik dat.. Lomp, stijf en hing echt niet lekker over m'n schouder. Heb toen gewoon een handtas gekocht, beetje cowboybag model... Nu een luiertas bij de kinderwagen gekregen, die heeft gelukkig ook dat cowboybag model, anders had ik weer een ruime handtas gekocht.. Zoveel spullen heb je ook weer niet nodig als je weggaat... Nam altijd een aantal luiers en billendoekjes mee, voeding, thermoskan heet water, voedingtoren, slabbetje en hydrofiel doek.. Meer dan genoeg 😅
5 jaar geleden
Ik heb een rugzak, echt ideaal!
Vooral als je de wagen een keer niet meeneemt. Dan toch je handen vrij om je kindje vast te houden of achteraan te rennen 😅