84 Reacties

5 jaar geleden

Ik had vorig jaar eentje formaat weekend tas.. Hing m zo aan de wagen.. Ideaal.. Maar menn wat nam ik een zooi mee in dat ding.. Nu heb ik eentke iets compacter. Wel nog steeds eentje die ik over t handvat van de wagen kan doen, zodat ik m altijd bij de hand heb..

5 jaar geleden

Ik heb een luiertas die bij de kinderwagen hoort van Joolz. Ook een beetje omdat m’n man die ook gaat gebruiken dus wilde niet echt een rugzak of iets té vrouwelijks.

5 jaar geleden

Ik zie heel vaak de Nanabeebi (als ik het goed heb) langskomen als hele handige luiertas. Alleen mijn probleem is dat ik de tas niet mooi vind 🙈

5 jaar geleden

Ik de eerste heb ik een schoudertas gebruikt die we bij de kinderwagen hadden gekregen, maar die tas was leeg al best zwaar en een schoudertas vind ik toch niet zo fijn. Nu ga ik voor een rugzak. Merk dat het al gauw rond de 80 euro is. Heb een goedkopere versie gevonden op bol.com van het metk Miss Lulu.

5 jaar geleden

Reactie op tweedeopkomst

Ik de eerste heb ik een schoudertas gebruikt die we bij de kinderwagen had ...
Wij hebben exact dezelfde gekocht

5 jaar geleden

Rugzak optie vind ik het fijnst want dan heb je allebei je handen vrij. Veel vakken van binnen en buiten. Mijn tas heeft een soort waterafstotende binnenkant dus is heel makkelijk schoon te maken.

5 jaar geleden

Reactie op Sagaporalph

Wij hebben exact dezelfde gekocht
En hoe is hij in het echt? Wij hebben hem nog niet besteld.

5 jaar geleden

Reactie op Romom

Ik zie heel vaak de Nanabeebi (als ik het goed heb) langskomen als hele han ...
Nou, dat had ik dus ook precies! Vandaar dat ik even verder ging zoeken

5 jaar geleden

Vind dit soort ook mooi maar ze lijken zo klein... maar weet ook niet goed hoeveel ruimte je nodig hebt in de praktijk

5 jaar geleden

Ik heb een leren schoudertas ideaal maar wel zwaar! Nu in het begin zeker weer deze tas en denk voor daarna een rugzak

5 jaar geleden

Lees heel veel goede reviews over Nanabeebi! Denk dat ik die ga kopen👍

5 jaar geleden

Ik heb bij mijn oudste een luiertas gehad maar wat een onhandig ding vond ik dat.. Lomp, stijf en hing echt niet lekker over m'n schouder. Heb toen gewoon een handtas gekocht, beetje cowboybag model... Nu een luiertas bij de kinderwagen gekregen, die heeft gelukkig ook dat cowboybag model, anders had ik weer een ruime handtas gekocht.. Zoveel spullen heb je ook weer niet nodig als je weggaat... Nam altijd een aantal luiers en billendoekjes mee, voeding, thermoskan heet water, voedingtoren, slabbetje en hydrofiel doek.. Meer dan genoeg 😅

5 jaar geleden

Ik heb nu een luierrugzak gekocht ipv een gewone luiertas. Wij dragen ons kindje nl veel in een draagdoek en dan is een gewone tas over je schouder echt niet handig.

5 jaar geleden

Ik heb een rugzak, echt ideaal! Vooral als je de wagen een keer niet meeneemt. Dan toch je handen vrij om je kindje vast te houden of achteraan te rennen 😅

5 jaar geleden

Ik had de Nanabeebi besteld maar ik vind hem te groot en steekt zo erg veel uit als je hem op hebt. Dus tog maar retour gedaan !

5 jaar geleden

Ik had nog een cowboy bag, dus ga die mooi gebruiken. 🙊

5 jaar geleden

Ik vind de luiertassen van Little Company wel erg mooi. Geen ervaring mee (1e kindje op komst) maar het ziet er praktisch uit

5 jaar geleden

Reactie op Koalabeertje

Ik had nog een cowboy bag, dus ga die mooi gebruiken. 🙊
Haha same here! Heb er een soort binnentas voor gekocht met vakken, klaar is kees 😄

5 jaar geleden

Vind het van die onsexy gedrochten 🤣 Dus moet echt nog op zoek gaan naar eentje ik tof en functioneel vind! Vond die van Studio Noos wel leuk, maar lijkt me weer niet praktisch 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Ik vind deze heel mooi... op de prijs na hahah