9 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou niet weten waarom niet. Even kijken naar de afzonderlijke ingredi毛nten en dan met de app Zwangerschap controleren, dan weet je het zeker 馃檪

5 jaar geleden

Ja dat mag

5 jaar geleden

De app zwangerhap is daar goed voor daar kan je alles in zien wat je mag en niet mag eten

5 jaar geleden

Zelf gemaakt of gekocht? Als de groenten goed gewassen zijn kan dit zeker. In de winkel weet je nooi dus de vk raadde af gekochte slaatjes te kopen

5 jaar geleden

Ik eet dat vaak, caesar salade of andere soorten, maak de salade wel zelf en niet de voorverpakte, zodat ik alles goed kan wassen en de dressing pas vlak vantevoren erop zodat het niet te lang uit de koelkast is. Heerlijk licht en gezond!

5 jaar geleden

PS Caesar salade dressing uit de winkel dus niet met rauw ei of andere gevaarlijke ingredi毛nten 馃構

5 jaar geleden

Ik bedoel idd de kant en klare. Ik twijfel of de kip gaar genoeg is en de groenten goed gewassen zijn.

5 jaar geleden

Ik zou het gewoon lekker halen en eten. De kip is echt wel gaar genoeg, anders krijgt iedereen voedselvergiftiging en het wassen vertrouw ik op. Ik was ook de zakjes sla of zak andijvie/spinazie niet na.

5 jaar geleden

Ik zou het niet doen, ik was altijd de zakjes na en vind toch nog regelmatig vuiltjes. Zo had ik ooit een zak spinazie vol met mini slakjes, er zaten er zoveel in dat ik lang geen verse spinazie meer heb gegeten dus ik vertrouw het niet.