36 Reacties
5 jaar geleden
Nee joh, lekker met je kleine mupke slapen. Ik heb dat nog heel lang erna gedaan. Lagen dan samen op de bank. Ook fijn voor de binding. Geniet ervan!
5 jaar geleden
Ik ben vandaag precies een maand geleden bevallen, doe nog steeds af en toe een middagdutje. 🤭
5 jaar geleden
Nee hoor, je stelt je niet aan. Ik slaap ook nog elke middag en ben ook absoluut van plan om dat de komende tijd te blijven doen.
5 jaar geleden
Nee hoor je stelt je helemaal niet aan. Ik vind het ook heerlijk om nog wat te slapen wanneer het lukt. De nachten zijn al korter dan voor de bevalling dus overdag even slapen is helemaal niet gek. Op dit moment best lastig hier om overdag nog te slapen met een dochter die nu vakantie heeft van school, maar als ze volgende week weer naar school ga pak ik toch echt nog wat slaap voordat ik haar weer moet ophalen. Ik ben zelf 2.5 week geleden bevallen.
5 jaar geleden
neehoorr je stel je niet aan, ik slaap ook tussen door na dat me zoontje melk gedronken heeft en schone luier, dan slapen we tot zijn volgende voeding even samen wat is dat lekker zeg even weer energie😍
5 jaar geleden
Hier ook! 3 weken oud. Het komt niet altijd lekker uit, want ik heb er nog eentje rond lopen van 1 jaar. Dus ze moeten we wel een beetje tegelijk gaan slapen.
Savonds ga ik wel om 21 uur naar bed 🙈 dan kan ik even lekker lang slapen tot de eerste nacht voeding, mijn man doet de late avond voeding.
5 jaar geleden
Voor de bevalling heb ik 3 weken lang elke dag 2 uurtjes in de middag geslapen.. Sinds de bevalling is het mij 2 keer gelukt.. en morgen is mijn mannetje alweer 3 weekjes 😂 ik kom niet echt tot rust als hij slaapt. Dat ligt niet aan mijn mannetje, maar aan mezelf, ben altijd al een lichte slaper geweest.. en nu bij ieder kreuntje of zuchtje sta ik weer 'aan'.. Dus ik zou zeggen: als je kunt dutten, lekker doen!!! 👍🏽 Ben stiekem wel jaloers op de dames die dit dus wel kunnen ;)
5 jaar geleden
Mijn zoon is nu 19 maanden en ik doe gewoon nog steeds heel vaak zijn middagdutje mee als ik vrij ben😂 maar hij slaapt de nachten nog niet altijd door en wordt altijd tussen 0500 en 0600 wakker dus ik heb dat soms echt nodig. Als hij naar de kinderopvang is (twee dagen in de week) duik ik vaak ook nog even mijn bed in om eventjes bij te slapen. En nu ik zwanger ben heb ik het nog harder nodig haha. Ik verwacht wel dat dat een stuk lastiger zal worden als zijn broertje er is dus ik neem het er nog even van.
5 jaar geleden
De eerst 5 weken deed ik regelmatig een dutje. Eerst tussen de ziekenhuisbezoeken door daarna in de middag tussen de fles van 15.00 en 18.00. Lekker van genieten en luisteren naar wat je lichaam nodig heeft. Je hebt de rest van je leven nog om wakker te zijn 😂
5 jaar geleden
Neehoor! Kleine hier is vandaag 11 daagjes oud en met een keizersnede ter wereld geholpen! Ik doe ook nog ene middagdutje met hem mee!
5 jaar geleden
Joh pak alle dutjes die je kan! Na 2,5 jaar doe ik nog mee met sommige dutjes😂😂