22 Reacties

5 jaar geleden

Wij noemen onze kleine meid Farah InsAllah! Twijfelde tussen Farah en Ayisha. Inaya ook heel mooi. Kleine van mijn zwager heet zo Veel succes met kiezen !

5 jaar geleden

Youssra Noura yasmin Lina Elmira Laila Ik zoek ook nog een mooie arabische meisjes naam🤗❤️ zo lastig!

5 jaar geleden

Onze eerste dochter heet Maysa❤ Weer nog niet wat deze kleine wonder wordt.. succes met kiezen

5 jaar geleden

Elisa Amber Aliyah Isra Souraya Inaya is een prachtige naam!

VRIEND

5 jaar geleden

Onze dochter heet Zina. Wij krijgen een jongetje. Als het een meisje was geweest hadden we voor Aisha gekozen.

5 jaar geleden

Ik zou voor Elissa gaan als ik een meisje krijg maar vermoed persoonlijk dat ik een jongetje heb.

5 jaar geleden

Ik heb een Noor! Ben Nederlands maar krijg er altijd super veel complimenten op met name van Marokkaanse mensen . Het betekent; licht van God. Succes met zoeken!

5 jaar geleden

Imane Soraya Aya Lamyae Sarah Maysa😍

5 jaar geleden

Wat leuk. Ik vind de naam Inaya zelf ook mooi alleen hebben we er net een nichtje bij met dezelfde naam. Ik ben op zoek naar een Arabische meisjes namen voor een tweeling. 😍😍

5 jaar geleden

Nadia is een mooie!

5 jaar geleden

Ik vind Arabische namen erg mooi. Op mijn lijstje voor meisjes staan onder andere: Yara Arya Diya Zarah Succes met het kiezen van een naam! ☺️

5 jaar geleden

Nur

5 jaar geleden

Zara lia 💗

5 jaar geleden

De dochters van mijn collega heten Lyana en Noureen ❤️

5 jaar geleden

Inara vind ik ook mooi, net een letter anders dan Inaya ☺️

5 jaar geleden

Mijn sterrenkindje heet Inaya vind het nog steeds een super mooie naam ❤️ voor mijn meisje nu twijfel ik tussen Yara en Amira
Als ik een dochter zou krijgen zou ze Inaya heten is echt mooi😍 we krijgen onze derde jongen en het wordt hoogstwaarschijnlijk Jedediah

5 jaar geleden

Aleyna

5 jaar geleden

Liya Talia Almina Lina Alya

5 jaar geleden

Lina Alaina Khadija Aiesha Humaira Khawlah