13 Reacties

4 jaar geleden

Moltons! :)

4 jaar geleden

Ik heb voor de co-sleeper van Meyco moltons en hoeslakens gekocht in de afmetingen 50x90

4 jaar geleden

ik heb ook moltons gekocht om het matras te beschermen. Je moet er oo letten dat je er doorheen kunt ademen. want als niet dan ademt de stof niet goed. ik heb fijne moltons kunnen vinden in een bio-supermarkt. Misschien heb je ze ook bij de Etos? Albert Heijn? en anders bestellen via internet.

4 jaar geleden

Gewoon een molton, niet zo'n plastic-achtig matje. Dat is voldoende :-)

4 jaar geleden

Bij Meyco vindt je ze voor een leuk prijsje

4 jaar geleden

Kijk op mamaloes 🌸

4 jaar geleden

Matrasbeschermer raden ze niet aan voor pasgebore baby s. Misschien ern dubbele hoeslaken of zo

4 jaar geleden

Een molton in wiegmaat, dat is wat qua beddengoed in de co-sleeper past. Inderdaad geen waterdichte matrasbeschermer van plastic, hier kan je kind oververhit door raken omdat we geen ventilatie is

4 jaar geleden

Reactie op MamaBear2021

Een molton in wiegmaat, dat is wat qua beddengoed in de co-sleeper past. I ...
Mijn co sleeper-matrasje heeft een andere maat (85x53, heel onhandig...), dus heb ipv de standaard wiegmaat (80x40) moltons en hoeslakens gekocht van 90x50.

4 jaar geleden

Ik had geen molton voor de co sleeper heb er nu een aankleedkussen hoes omheen gedaan als extra bescherming en daarover het hoeslakentje. Wilde nog wel bestellen maar levertijden en veel uitverkocht dus leek me dit een prima alternatief.

4 jaar geleden

Thanks! Had net een Molton besteld & als ik de reacties lees is dat net wat ik nodig had! 😜

4 jaar geleden

Ik heb er wel een matrasbeschermer om, wel eentje die luchtig is