5 Reacties
4 jaar geleden
Hoi,
Elke maxi cosi kun je met adapters op een kinderwagen plaatsen.
En ze zijn ook met gordel vast te zetten en kan in iedere auto馃槈
Maar waarom nieuwe maxicosi?? Wij hebben deze al weg maar ik had een autostoel van mijn oudste met een complete babyverkleiner erbij..
Dus zit onze dochter van 6 maand al in de vervolgstoel die tot 4 jaar is te gebruiken! Misschien ook een optie, ik heb dan een goede buggy voor als we haar echt moeten mee nemen馃槉馃槉
4 jaar geleden
Wij hebben zelf niet de axissfix maar de mica (lijken qua model op elkaar). Die kun je zover ik heb ontdekt niet op een kinderwagen zetten hoor 馃槄.
Zelf vind ik dat ook geen heel makkelijke om te wisselen, wij zitten er daarom aan te denken een tweede stoel te kopen voor in de andere auto. In onze kleinere auto (opel Karl) past hij heel goed. Verder echt een top stoel, heel blij mee! Ook is de mica (voor zover ontdekt) alleen met de base te gebruiken.
4 jaar geleden
Reactie op Annerieke85
Hoi,
Elke maxi cosi kun je met adapters op een kinderwagen plaatsen.
En ze ...
Jij bedoelt een autostoel groep 0.
Ts bedoelt het merk maxicosi en heeft het over een vast autostoeltje 馃槈
Ts ik vind zelf die grote autostoeltjes onhandig om over te zetten.
Ook kunnen deze niet op de kinderwagen. Dus mocht je op pad gaan, dan de hele wagen meenemen.
Autostoeltjes nemen achterwaarts meer ruimte in beslag dan voorwaarts. Maar achterwaarts moet je zeker tot 15 maanden gebruiken.
Ga voor een autostoeltje naar een winkel en laat je goed informeren. En passen! Ik neem aan dat je als bijrijder geen zin hebt om tot je kindje 15 maanden oud is met je benen in de nek te zitten.
Jij hebt het over de isofix base die je nu in gebruik hebt? Die heb je voor dit autostoeltje helemaal niet nodig. De isofix zit al standaard vast aan het stoeltje.
Wij hebben zelf een autostoel die ook zonder isofix vast kan, dus die je vast kan maken met gordel. Dit omdat de stoel dan in iedere willekeurige auto past. Opa en oma hebben in 1 auto geen isofix knoppen. Toch fijn dat zij wel ons autostoeltje kunnen gebruiken mocht er nood zijn.