11 Reacties

5 jaar geleden

Heb gehoord dat het verslavend kan zijn. Vriendin van me kon niet meer ermee stoppen. Maar zelf geen ervaring mee

5 jaar geleden

Ik krijg het ook vanmiddag! Ben heel benieuwd idd.. je mag de eerste dagen ook geen auto rijden dus even aankijken hoe ik dat ga oplossen. Maar alles beter dan zo misselijk!

5 jaar geleden

Reactie op anom

Heb gehoord dat het verslavend kan zijn. Vriendin van me kon niet meer erme ...
Ik heb antidepressiva geslikt voorheen verslavend en ook afbouwen dus weet wat het kan zijn 馃槈

5 jaar geleden

Ik krijg het ook vanmiddag! Ben heel benieuwd idd.. je mag de eerste dagen ...
Idd alles tegen deze misselijkheid heid!! Mijn zwangersvhap is tot nu toe al niet goed en dan dit erbij kan ik niet... ik slaap niet ik eet niet zelfs drinken word ik misselijk van. Jij ook succes!!!

5 jaar geleden

Ik gebruik emesafena, daar zit dat volgens mij ook in. Misselijkheid is beter.. maar idd heel erg moe! Maja voor mij beter moe dan zo vreselijk misselijk 馃あ

5 jaar geleden

Ja ik heb ze ook, ik vond het suf worden wel meevallen, ik voelde mij wel heel ellendig in het begin. Ze helpen wel! Maar bij mij geen 8 uur zoals de huisarts vertelde.

5 jaar geleden

Meclozine is gewoon veilig. Dit is ook wel te koop als suprimal en word gebruikt tegen reisziekte. Verder mocht ik het alleen 's avonds, maar gebruikt het ook af en toe overdag ivm misselijkheid. Qua vermoeidheid merk ik niet veel meer dan voordat ik het gebruikte. Was toen ook al veel moe

5 jaar geleden

Je kan ook op apotheek.nl kijken voor meer info

5 jaar geleden

Reactie op Snuffie1994

Je kan ook op apotheek.nl kijken voor meer info
Had ik al gedaan 馃槈

5 jaar geleden

Reactie op Snuffie1994

Meclozine is gewoon veilig. Dit is ook wel te koop als suprimal en word geb ...
Oke. Ja ik weet ieder lichaam is natuurlijk anders maar zoals jij zegt, ik heb nu ook dat ik op de bank zit/lig en in slaap val maar mij ging het er meer om dat ik niet duf word uhm beetje high zeg maar... vermoeid tja ben ik nu ook de hele dag hahaha

5 jaar geleden

Ik heb andere gekregen .. SUPRIMAL.. ik ben benieuwd hoop echt dat het helpt