10 Reacties

5 jaar geleden

Ik had dit gister ook ineens, ben nu 5+2.. schrok ervan maar lees dat het ook bandenpijn kan zijn en dat je baarmoeder groeit!

5 jaar geleden

Onwijs, ik heb er eigenlijk al vanaf moment innesteling last van. Het gevoel van menstruatie achtige krampen, vermoeide rug en soort opgeblazen gevoel. Heel dubbel, als ik niks meer voel heb ik meteen de angst dat er niks meer gebeurd, en als ik wel wat voel ben ik bang dat ik toch nog ongesteld ga worden 馃槄 ook pas 4 dagen sinds de positieve test.. poeh

5 jaar geleden

Ik heb dit ook. Mijn verloskunige zegt dat dit normaal is. Je baarmoeder en banden die groenen en rekken. Zolang je geen pijn hebr aan een kant, geen koorts, bloed ziet en dit niet de hele dag aan een stuk door is. Is dit niks om je zorgen over te makeb

5 jaar geleden

Ja, hier ook herkenbaar. Naar de wc gaan op z鈥檔 moment is wel wat spannender. Inderdaad al gelezen dat het je baarmoeder kan zijn en de banden die oprekken. Bijzonder en soms vervelend gevoel.

5 jaar geleden

Ik heb hier ook zo onwijs last van.

5 jaar geleden

Onwijs, ik heb er eigenlijk al vanaf moment innesteling last van. Het gevoe ...
Dit klinkt bekend! Ik ben nu 8+3 en heb ook al sinds de innesteling deze pijntjes. Ene keer links in mijn rug, andere keer rechts. Het hoort erbij. Ook af en toe zo'n dag dat ik bijna zou geloven dat ik ongesteld ga worden, maar als ik me focus op de pijn die ik dan heb (ga even liggen op je rug met je ogen dicht) en dan mijn handen leg op de plek waar het zeer doet, valt me op dat het pijn is aan de zijkant van mijn baarmoeder in plaats van in het midden zoals wanneer ik ongesteld word. Dan word ik vanzelf weer rustig want het is dus groeipijn en niet de pijn van het samentrekken zoals wanneer je ongesteld wordt.

5 jaar geleden

Reactie op Minimini91

Dit klinkt bekend! Ik ben nu 8+3 en heb ook al sinds de innesteling deze pi ...
Goeie tip. Ga ik ook eens proberen馃榿

5 jaar geleden

Herkenbaar. Ik heb dit sinds vorige week dinsdag.

5 jaar geleden

Ik heb hier ook met tijden ontzettend last van het voelt inderdaad aan alsof je ongesteld moet worden super frustrerend.. vanmorgen had ik mega last nu bijna niets meer nu 5+5 weken..

5 jaar geleden

Ik heb het na veel staan! Inderdaad ook sinds ik de zes weken aan tik.