Zoals titel al zegt, slapen jullie kindjes ook met beide handjes omhoog😂?
Ik wil haar inbakeren alleen als ik dat doe word ze heel onrustig erdoor omdat ze niet zo kan slapen.
Ja hier nog 1! Ik hoef ook niet te proberen zn armen naar beneden te doen😅 na nog geen halve minuut liggen zn armen weer zo en idd inbakeren word die heel onrustig en huilerig van!
Mijn oudste dochter van vijf slaapt nog steeds zo als ze in diepe slaap is. Ik zeg altijd; dat is de ultieme ontspanning. Wanneer stoppen we daar eigenlijk mee? Met zo slapen? 😆😅
Vanaf dag 1 ligt meneer hier ook zo met z'n handen omhoog, heerlijk om te zien 🥰
Hij sloeg zichzelf alleen wel wakker, slaapt sinds hij 1 week is in de Love To Dream slaapzak, lekker geborgen en handjes liggen naast z'n hoofd
Dat inbakeren was bij ons ook geen succes, wurmde zo hard om z'n armen vrij te krijgen...... Was geen doen
Nu in maatje groter waarbij ook de mouwen afgeritst kunnen worden als hij zich kan gaan omrollen
Same here! Ik heb voor snachts de love to dream slaapzak gekocht! Hier kan hij zijn handjes omhoog houden, maar slaat hij zichzelf minder wakker! Erg fijn en dus een aanrader!
Ik heb nu de love to dream gekocht! Ze had een puckababy inbakerslaapzak maar ze deed telkens haar handjes naar boven en trok het slaapzakje dus stukje over haar mondje en sabbelde er steeds op. Waardoor ik altijd denk dat ze honger heeft tijdens de nacht, maar nee ze sabbelt gewoon omdat het op haar lipjes hangt. Hopelijk helpt de swaddle up!