8 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben ruim een week geleden begonnen met de minupil en heb tot nu toe geen last van bijwerkingen. Voor mijn eerste zwangerschap heb ik altijd de gewone pil geslikt en had ik ook nergens last van. Tussen de zwangerschappen in heb ik een (mirena) spiraal gehad en daar werd ik niet blij van. Dus is ook echt persoonlijk. Maar ik wil absoluut niet zwanger worden nu, dus had geen andere optie馃槈

5 jaar geleden

Ik ben nu bijna 2 weken bezig met de minipil. Bevalt tot nu toe prima, weinig bijwerkingen alleen de eerste dagen wat menstruatie achtige krampen en m鈥檔 huid is weer wat onrustiger. Voorheen altijd de gewone pil geslikt en daar heb ik ook nooit echt last van gehad. Het is denk ik toch uitproberen wat voor jou werkt!

5 jaar geleden

Slik sinds een week de minipil. Heb er geen bijwerkingen van. Ik slikte al 7 jaar geen pil meer, was ook even in twijfel of ik wel wilde. Maar borstvoeding geven en nog even niet zwanger worden was voor mij toch wel belangrijk (al was zwanger worden al een zeer lange weg geweest voor mij). Ook wilde ik m'n lichaam en mezelf laten herstellen van alles. Maar moet eerlijk zeggen dat ik van de minipil niks geks merk, geen bijwerkingen of zo. Zitten natuurlijk ook minder hormonen in dan een andere pil

5 jaar geleden

Was niks voor mij. Vergat het altijd. Dus condooms. :)

5 jaar geleden

Na m'n eerste bevalling de minipil gehad. Hier was het echt een drama. Ik werd om de 4 a 5 dagen ongesteld en had heftige menstruaties. Na een maand proberen gestopt. Het werd niet beter. Zeld ben ik mij nu ook aan het ori毛nteren op anticonceptie. Zelf denk ik momenteel aan de koperspiraal, vooral omdat deze geen hormonen bevat. Misschien iets voor jou om te overwegen?

5 jaar geleden

Voorlopig geen bijwerkingen van, enkele minpunt is dat ze vrij stipt ingenomen moet worden 馃槀

5 jaar geleden

Ik ga er maandag mee beginnen. Ik ben alleen nog aan het zoeken naar een handig tijdstip.

5 jaar geleden

Door de minipil heen zwanger geraakt, terwijl ik hem zo secuur slikte.