16 Reacties Nieuwste boven Hier constant een vieze smaak. Ook met water. Zuigen op ijsblokjes / crushed ijs helpt bij mij om toch vocht binnen te krijgen en te houden.
Ik kan inderdaad ook heel moeilijk water drinken! Ik leg het nu een beetje aan mrt caravan cevitan of drink wat met prik. Dat gaat beter.
Heb ik ook last van. Water en thee staat me al meer tegen. Maar van frisdrank met suiker wordt ik alleen maar misselijker... 馃様
heb ik ook last van. ik neem af en toe een waterijsje om toch wat vocht binnen te krijgen
Ik ben 9weken en 3 dagen ik kan alleen maar water drinken. Als ik frisdrank drink heb ik een opgeblazen gevoel. Maar als ik mijn tanden poets met ik heel de tijd gevoel dat ik moet overgeven
Ik heb ook geen zin in water en thee, ik drink spa Rood! Super fijn als je misselijk bent. Kleine beetjes drinken schijnt ook te helpen.
Elderflower (vlierbloesem) limonade is lekker! Met water of Spa rood voor een bubbeltje. Nodigt wat meer uit om te drinken. Mij smaakt koffie en thee niet meer en de hele dag water is zo saai.
Oh hier ook, ik drink normaal niets anders dan water maar ik krijg het nu zo moeilijk binnen.
Ja.. alles van drinken. Ik drink heel slecht momenteel.. :(
Heb dit ook met kraanwater (drink ik normaal altijd). Bij mij helpt het om het koud te zetten, dan is de rare bijsmaak weg...
Reactie op Cheyana Ik ben 9weken en 3 dagen ik kan alleen maar water drinken. Als ik frisdrank ...
Dat heb ik ook met tandenpoetsen. Zo vervelend
Ik heb dit ook! Nare smaak in mijn mond en na iets te drinken word ik misselijk.
Gek he?! Ik heb het ook...
Herkenbaar! Drinken lukt mij slecht.. en dat is weer slecht voor stoelgang en hoofdpijn 馃ゴ
Bij mij doet spa rood en een mini beetje siroop het goed. Ik dronk hiervoor alrijd 2L water en veel thee. Krijg dat nu echt niet weer weg馃あ