15 Reacties
5 jaar geleden
Dankje!
Gisteren geen pilletjes gepakt hopende dat na 13 weken de piek geweest is. Ging vrij goed alleen s avonds een beetje overgegeven.
Zou liefste niets pakken. Ga met 1 per dag proberen
.Las dat de aanbevolen maximum B6 21 mg is. Als ik de pillen zo slik als ze zeiden kom ik op 40 mg en er zit ook nog wat in de mama vitaminen....
Gember snoepjes en zon seaband bestellen. Maar ik hoop dat het ergste nu wel geweest is.
5 jaar geleden
Hey! Ik woon in België en kreeg hier navalit voorgeschreven. Dit heeft dezelfde werkzame bestanddelen als wat jij beschrijft. Zou volledig veilig moeten zijn. Is ook het enige wat me tot nu toe geholpen heeft met de misselijkheid. Je wordt er inderdaad slaperig van. Ik heb minstens 12u nachtrust nodig. Maar dat liever dan de hele dag en nacht overgeven. In Amerika wordt het trouwens ook veel voorgeschreven (onder andere naam natuurlijk)
5 jaar geleden
Reactie op snugglebottom
Hey! Ik woon in België en kreeg hier navalit voorgeschreven. Dit heeft deze ...
Hey,
Bedankt voor je reactie. Navalit heeft twee dezelfde bestandsdelen, maar niet de derde, diciclomina, en dat is degene die mij niet lekker zit. De originele samenstelling van het medicijn was alledrie, maar overal hebben ze de diciclomine er uitgehaald omdat er in Amerika veel claims werden ingedient hier tegen. Ik wil graag de medicatie zonder diciclomine maar dat is hier niet verkrijgbaar.
5 jaar geleden
Reactie op Alecrimm
Hey,
Bedankt voor je reactie. Navalit heeft twee dezelfde bestandsdelen, ma ...
Oh echt vervelend dat ze de nieuwe samenstelling niet beschikbaar hebben in Portugal. In Nederland ook niet denk ik
5 jaar geleden
Ik heb in NL emesafene gehad. Bij mij werkt dat heel goed! Wij zijn bijna elk jaar in Portugal en uit ervaring weet ik dat ze daar erg snel antihistamines voorschrijven. Voor het geval dat je allergisch mócht zijn voor de medicatie. Maar in NL is dat geen normale procedure. Persoonlijk vind ik t ook overbodig...