9 Reacties
5 jaar geleden
Zoeken naar gezonde alternatieven van de ongezonde dingen? Pasta is niet per se ongezond en ook qua pizza zijn er opties om lekker veel groente binnen te krijgen. Of een gezonde kapsalon met kipfilet, paprika, champignons, sla, zelfgemaakte knoflooksaus en zoete aardappelfrietjes uit de oven?
5 jaar geleden
Ik heb het zelfde, ik kan niet tegen vlees. En heb een hekel gekregen aan koken al die geuren en handelingen. We zijn nu van de makkelijke maaltijden 🙈
Ook word t al gauw ff een pizza...
maar wil hier ook niet aan toegeven ik merk als ik al vroeg op de dag kook en wat eerder gaan eten dat het beter gaat. Net sugarsnaps gewokt, zoete aardappel en een oriëntal soja burger ( de vega burgers van de Lidl zijn top!)
En garnalen eet ik nu ook wel graag gewoon goed verhitten. Maar eigenlijk sinds de zwangerschap veel vega.
Succes! 🍟🙅🏻♀️
5 jaar geleden
Ik heb dat ook. Sinds deze week ineens een soort afkeer voor kip, terwijl ik er altijd gek op was. Had pasta gemaakt met kip en zo, niet teveel kruiden gebruikt en zo. Maar na 2 happen had ik ineens geen trek, maar om de stukjes kip heen gegeten, dat hielp een beetje maar dan nog vond ik het niet meer lekker.
En in het 1e termijn was ik erg gek op pindakaas, nu kan ik de lucht niet uitstaan 🤢
Ik eet maar wat meer groente en fruit en wat minder vlees. Vult beter en ga dan minder snacken, al is een toastje met roomkaas soms best lekker😇
Oh, paprika kan ik soms zo weg kauwen, leuk voor de cavia's want daar haal ik het voor 😂
5 jaar geleden
Bij mij gaat het ook een beetje op en neer wat ik qua eten lekker vind, maar heb vooral een constante sterke afkeer voor de geur van alcohol en sigaretten (nog meer dan normaal), dus dingen die ook gevaarlijk zijn tijdens de zwangerschap.