8 Reacties
5 jaar geleden
Vaak maken de negatieve ervaringen het alleen naar de reviews online 馃槈 Ik zou zeggen ga er open in en ga uit van je eigen ervaringen met een positieve instelling, het is tenslotte hartstikke fijn dat het bestaat als je het nodig hebt 鉂わ笍 Succes!
5 jaar geleden
Hier een beetje de andere kant, ik heb wel eens cli毛nten geholpen bij het vinden /plaatsen van een moeder kind huis (ben een soort maatschappelijk werkster). Belangrijkste is dat het goed voelt, er zullen mensen zijn die het fantastisch vinden en er zijn ook sowieso dingen die je niet leuk zal vinden. Maar dat is natuurlijk ook in het dagelijks leven buiten een moeder kind huis.
In principe zal het personeel het echt vanuit hun hart goed bedoelen en hoop ik dat je een goede klik hebt met zowel je begeleiding als mede bewoners :)
Heel veel succes! Ben benieuwd wat je ervan vindt.
Maar super goed dat je er gaat kijken!!
5 jaar geleden
Bij mij in de wijk zit een moeder en kind huis. Heb wel eens met een paar meiden staan praten. De meesten waren er heel positief over en erg dankbaar voor de hulp.. Soms wel lastig omdat je natuurlijk constant met anderen bij elkaar zit en iedereen heeft z'n eigen idee en manier van opvoeden en dat kan wel eens botsen..