13 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben het helemaal met je eens. Ik sta ook wel stevig in mijn schoenen en trek mij er dan ook niets van aan wat andere van mij en mijn opvoeding vinden. Denk dat je het nooit helemaal eens kan zijn met iemand anders zijn ideeën over opvoeden. Als mensen vragen om tips dan geef ik die op de manier die bij ons werkt naar dat wil niet zeggen dat het bij een ander ook werk. En tuurlijk ben ik het niet heilig hierin maar spreek ik het niet uit naar de moeder of andere ik vertel het wel tegen mezelf in de auto ofzo waar niemand mijn ongevraagde mening kan horen😂

5 jaar geleden

Reactie op Sabrinavd

Ik ben het helemaal met je eens. Ik sta ook wel stevig in mijn schoenen en ...
Haha precies dit 😂👌🏽

5 jaar geleden

Jah al mee te maken gehad. Babykamer en op couveuseafdeling... Moest ik zeggen dat ik moest stoppen met borstvoeding omdat ik niet meer mijn zoons behoefte kon bijbenen en te verzwakt lichaam had. Dacht 1 moeder ook mij neer te halen. Mijn zoon dacht mama ik zal haar weleens wat laten zien. Ondanks hij de lichtste en de kleinste was mocht hij als 1ste mee naar huis. Tuurlijk heb ik ook mijn mening maar de kunst is van elkaar te respecteren. Ik zou b.v. een slechtere band met mijn zoon hebben omdat ik anti draagzak ben. Ik weet niet hoor maar mama is alles voor hem. Iedereen heeft beste voor met hun kindje maar soms is respect ver te zoeken.

5 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Jah al mee te maken gehad. Babykamer en op couveuseafdeling... Moest ik ze ...
Haha karma 😂 dat geeft je zoon goed gedaan!! Leer ze maar een lesje. En ja, toevallig was ik anti draagzak bij mijn eerste dochtertje en nee de band met je kindje wordt daar niet anders door, maar nu heb ik toch maar 1tje aangeschaft (niet dat de 2de er vaak in zit, maar als ik even mijn dochtertje van school haal achter ons huis of als ze onrustig is en ik moet koken of tijd voor me andere meisje, maar dan leg ik haar eerder in de box) In het ziekenhuis dacht een verpleegkundige van de oude stempel mij ook even neer te halen. Och ja jonge moeders moeten nog zoveel leren en ja, je bevalling is wel heftig geweest (navelstreng om nekje en heeft aan de beademing gelegen ook mede door stortbevalling. Was dubbelop zegmaar). Niet wetende dat ik al een kind van 4 heb en er jonger uitzie dan dat ik ben (28 maar kan ook wel voor 18 door) En ja ook verpleegkundige ben 😂 dus toen mijn dochtertje eindelijk bij mij op de kamer lag, haar maar even een lesje geleerd dat ik prima wist hoe ik met mijn meisje moest omgaan

5 jaar geleden

Reactie op Kimsharon93

Haha karma 😂 dat geeft je zoon goed gedaan!! Leer ze maar een lesje. En ...
Heftig te horen! Jah verpleegkundige van de oude stempel pffff... Had keizersnede gehad maar door mijn vergiftiging en vocht achter de longen was mijn lichaam zo verzwakt zegt zo n oude taart Nou nou dame de meeste vrouwen staan nu toch wel alleen onder de douche na 2 dagen. Mens ik kan nog niet eens op mijn benen staan dan ga ik al out. Ach joh heb voor niks zuurstof...

5 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Heftig te horen! Jah verpleegkundige van de oude stempel pffff... Had keize ...
Zo dat moet ook allemaal behoorlijk heftig zijn geweest! Hopelijk gaat het nu allemaal goed met jou en de kleine 😊 Ja, de verpleegkundige van de oude stempel zitten liever op hun gat met een bakkie leut en laten de anderen rennen is mijn ervaring (voornamelijk stagiaires die nog geen weerwoord durven te geven)

5 jaar geleden

Reactie op Kimsharon93

Zo dat moet ook allemaal behoorlijk heftig zijn geweest! Hopelijk gaat het ...
Jah gaat goed! Hij krijgt geen prematuur aanpassing meer op de curve dus super trots. Van 42 cm en 1740 gr afgevallen naar 1610 gr nu naar een bink van 59 cm en 5625 gr Ikzelf ben weer aan het werk 💪 Mijn moeder is ook verpleegkundige en vertelde die dingen toen zei mijn moeder ook jeetje wat schaam ik voor mijn eigen generatie. Alsof vrouwen voor hun lol in het ziekenhuis blijven liggen. Die willen gwn meteen naar huis met de kleine.

5 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Jah gaat goed! Hij krijgt geen prematuur aanpassing meer op de curve dus su ...
Super!! Fijn om te horen. Haha strijder, ik heb een maandje extra verlof gekregen dus begin pas weer 14 juni. Ja, snap ik van je moeder en precies je wil graag terug naar je vertrouwde omgeving.

5 jaar geleden

Oh vreselijk die moedermaffia. Vooral die groepen op schoolplein😖 Die vooral zichzelf voorop stellen zodat ze er als opgemaakte barbie poppen erbij lopen, zodat ze andere moeders op school af kraken hoe ze er soms bij lopen. Nou sorry thats a real moms life.😁 die weten alles beter, die kids terroriseren alle kids op plein. Hun mogen alles en zijn erg asociaal ( kids kunnen er niks aan doen) maar als een kind terug mept hoord de hele buurt hoe asociaal je kind wel niet is. Het kon echt niet dat ik gestopt was met borstvoeding, vooral omdat deze keuze gemaakt was voor mezelf. ( ik viel te veel af en te snel) . Boze blikken omdat ik mijn kinderen met oude broeken naar school laat gaan, "kijk dan hoe mijn zoon erbij loopt. Dat is netjes" ja ik ga een kind van 4 en 6 geen broek van 70 euro naar school aan doen en schoenen van 150 euro als dat met geklim tog zo kapot is. 🙈 En noem maar op, vind ze vreselijk.

5 jaar geleden

Reactie op Melis Michelle

Oh vreselijk die moedermaffia. Vooral die groepen op schoolplein😖 Die voo ...
Op het schoolplein is het nog het ergst indd. Moeders die je aanstaren. Ja ik hou ook wel van een make-upje, vaak ook een knot op de kop en geen make-up. Maar hoe moeders erbij lopen indd als opgemaakte en opgespoten barbies en jou en je kind nakijken 😡 En ja mijn kind heeft wel een een ongelukje op school en daarom een andere broek aan, ze is nog jong en te druk met spelen dat ze soms vergeet naar de wc te gaan. So what, jullie kindjes nooit gehad hè 😂. Als het beter is om te stoppen met bv, jij kent je eigen lichaam het beste! Laat ze kletsen!! Precies doe mijn kind ook geen dure kleding aan naar school, doodzonde. En ja ik heb ook wel dure kleding, maar dat is dan voor naar familie en speciale gelegenheden. Indd om gek van te worden 🤪

5 jaar geleden

Reactie op Kimsharon93

Op het schoolplein is het nog het ergst indd. Moeders die je aanstaren. Ja ...
Nou dat dus. Ik houd er ook wel van. Maar met 3 kids, in de ochtend spits ben ik allang blij als ik mezelf fatsoenlijk heb kunnen aankleden en de jongens elkaar niet de koppen ingeslagen hebben🤣. Ja daarom en dat is voor de net. Feestdagen familie of schoolfotos etc.🙈

5 jaar geleden

Reactie op Melis Michelle

Oh vreselijk die moedermaffia. Vooral die groepen op schoolplein😖 Die voo ...
Ik ben juf. En ik ben allergisch voor het zinnetje 'haar witte jurkje is nieuw let je een beetje op'. Wat zou ik gaan doen vandaag, gaan we vandaag verven, met ecoline aan de slag of extra lang in de zandbak 🤔🤔??

5 jaar geleden

Ik ben juf. En ik ben allergisch voor het zinnetje 'haar witte jurkje is ni ...
Nee joh! Heerlijk buiten klimmen 🤣.. nee maar kinderen kunnen geen kind meer zijn, en dat maakt het zo zielig. De lat word zo hoog gelegt bij hun. Ik ben nog lekker ouderwets daar in tegen. Laat ze lekker die zand proeven of die dennenappels. Laat ze maar klimmen en kijken hoe hoog ze komen en durfen..Ze moeten toch ondekken. Maar helaas kan en mag dat tegenwoordig bijna niet meer🤷‍♀️