13 Reacties

5 jaar geleden

Lees mee😊 zelf ook nog niks geregeld 🤯

5 jaar geleden

Ik woon in Oosterbeek, en heb kraamzorg geregeld bij Het Kraamnest (Huissen). Geen ervaring mee (had geen recht op kraamzorg bij de eerste door vroeggeboorte). Ben puur afgegaan op de mogelijkheden die ze hebben,zoals natuurlijke/holistische kraamzorg de website en de reviews,en als belangrijkste dat zij ernaar streven om 1 kraamverzorgster te koppelen aan een gezin als dat mogelijk is.

5 jaar geleden

Rheden, in de buurt van Arnhem dus. Wij hebben gekozen voor liemerscare (kraamzus). We hebben voor hen gekozen op gevoel, hun website, reviews en in onze omgeving hebben diverse stellen ook kraamzorg van hun gehad, zij waren erg enthousiast...

5 jaar geleden

Het kraamnest is echt een aanrader!👍🏻

5 jaar geleden

Reactie op 3kidsandcounting

Het kraamnest is echt een aanrader!👍🏻
Oh fijn, heb jij daar dus al goede ervaring mee?

5 jaar geleden

Reactie op Momlife93

Rheden, in de buurt van Arnhem dus. Wij hebben gekozen voor liemerscare (k ...
Ik had bij mijn zoontje ook Liemers care. Helaas hadden wij geen recht meer op kraamzorg doordat ons zoontje 4wk in het ziekenhuis lag( ligt aan de regels/verzekering hoor, niet aan het kraamzorg bureau). We hebben toen zelf nog twee keer een paar uurtjes ingekocht. Was prima! Maar dus geen ervaring met liemers voor een normale kraamperiode.

5 jaar geleden

Wij hebben de Kraamvogel. Aangeraden door bekenden van ons.

5 jaar geleden

Ik heb ook kraamnest uit huissen geregeld, goed gevoel en leuke mensen zo te zien op de website 😊

5 jaar geleden

Wij hebben ook het kraamnest geregeld. Geen ervaring mee, de website gaf een goed gevoel en de reviews zijn goed 😊

5 jaar geleden

Bij ons 2e kindje hadden we iemand van Liemerscare, daar waren we heel tevreden over. Nu weer voor hen gekozen, alleen heet het nu Kraamzus.

5 jaar geleden

Ik heb me bij de kraamvogel aangemeld omdat zij als enige op de site aangaven multiculti te zijn...

5 jaar geleden

Ik heb ook het kraamnest geregeld :) goed reviews..

5 jaar geleden

Reactie op Robin1984

Oh fijn, heb jij daar dus al goede ervaring mee?
Ja! Bij mijn derde kraamzorg van gehad, fijne duidelijke communicatie. Zou er volgende keer weer voor kiezen.