17 Reacties

5 jaar geleden
Ik zou deze gewoon door blijven slikken. Bij de vorige zwangerschap gedaan en nu weer.

5 jaar geleden
Je kan gewoon foliumzuur blijven slikken in de hele zwangerschap, het kan totaal geen kwaad.

5 jaar geleden
Iemand toevallig de tip voor zwangerschaps vitamines die kauwbaar zijn👀 Pilletjes slikken ben ik zeer slecht in, foliumzuur kauw ik maar wil graag ook vitamines. Laatst davitamon al geprobeerd te kauwen maar zo vies 🤪 niet te doen🙄

5 jaar geleden
Reactie op Mevrouwtjevandalen
Iemand toevallig de tip voor zwangerschaps vitamines die kauwbaar zijn👀 Pi ...
In principe kan je ook gewoon multivitamine slikken (met een smaakje)☺️

5 jaar geleden
Reactie op llinzs | Moderater
In principe kan je ook gewoon multivitamine slikken (met een smaakje)☺️
Nee normale multi vitamines mogen niet, daar zit vitamine A in die je niet mag hebben als zwangere.

5 jaar geleden
Reactie op R-J-M-
Tor hoelang moet je foliumzuur slikken dan? Ik dacht tot 12/14 weken. Ik he ...
Tot 10 weken heb ik begrepen

5 jaar geleden
Reactie op R-J-M-
Tor hoelang moet je foliumzuur slikken dan? Ik dacht tot 12/14 weken. Ik he ...
Ik heb deze ook en mijn verloskundige zei dat het goed was om deze tot de bevalling in te nemen🙂

5 jaar geleden
Reactie op elinegeurts
Nee normale multi vitamines mogen niet, daar zit vitamine A in die je niet ...
Vitamine A mag wel, maar niet teveel.

5 jaar geleden
Reactie op Mevrouwtjevandalen
Iemand toevallig de tip voor zwangerschaps vitamines die kauwbaar zijn👀 Pi ...
Je zou ook gewoon vitamine D druppels kunnen halen. Want dat is eigenlijk de enige vitamine die je nodig hebt naast foliumzuur, dan hoef je alleen nog op de foliumzuur te kauwen☺️

5 jaar geleden
Reactie op Maantje86
Misschien deze?

Oh top, ga daar even naar kijken

5 jaar geleden
Reactie op selinn
Ik wil graag deze halen maar kan het negers vinden ook niet online
Etos misschien? Ik weet dat zij dit merk over het algemeen veel verkopen. Ik ga daar in iedergeval morgen even naar toe met de goeie hoop dat zij het hebben

5 jaar geleden
Tot 10 weken is foliumzuur aangeraden. Als je het daarna nog in je multivit hebt zitten kan het totaal geen kwaad maar het heeft geen toegevoegde waarde meer. Daarom zijn er weinig multivitamine zonder foliumzuur omdat die met prima tot eind vd zwangerschap kunnen worden gebruikt is mij door de VK verteld