26 Reacties

5 jaar geleden

Ik deed het bij m'n 1e..ze reageerde er op maar eenmaal buiten de buik had 't geen effect. 馃槀 Dus nu doe ik 't niet. Ik laat m'n dochter wel tegen de buik praten...

5 jaar geleden

Ik was aan het zoeken naar rustgevende muziek en toen kwam ik dit tegen https://youtu.be/4VxiA4KrqvM en nu heb zelf zo鈥檔 kalimba besteld om zelf te leren spelen 馃ぃ heb ik dadelijk wat te doen tijdens mijn verlof en laten we hopen dat de kleine het mooi vind!

5 jaar geleden

Hier speel ik voornamelijk country af in de auto in de hoop dat ze dezelfde muziek smaak krijgt als papa en mama 馃ぃ馃ぃ馃ぃ Zal waarschijnlijk geen effect hebben, maar zo heb ik ook leuke muziek in de auto 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op Each2

Ik deed het bij m'n 1e..ze reageerde er op maar eenmaal buiten de buik had ...
Het is bij ons ook echt even dat momentje van contact maken haha onze muziek style spelen we niet af voor de baby (harde stylen hahah) dat is ook super leuk je dochter laten praten! Mijn zoon vind dat maar raar, m鈥檔 dochter is wel heel veel met m鈥檔 buik bezig hahA

5 jaar geleden

Reactie op Marii1709

Hier speel ik voornamelijk country af in de auto in de hoop dat ze dezelfde ...
Hahahah geniaal! Wij zijn echt van de harde style dat lijkt mij nu niet zo een goed idee voor de oortjes van de kleine 馃檲

5 jaar geleden

Reactie op olive1606

Ik was aan het zoeken naar rustgevende muziek en toen kwam ik dit tegen htt ...
Oh wauw wat rustgevend! Lijkt me best lastig om het te bespelen !

5 jaar geleden

Reactie op dootje81

Oh wauw wat rustgevend! Lijkt me best lastig om het te bespelen !
Ik ben ook heel benieuwd of het me gaat lukken 馃槀

5 jaar geleden

Dit ga ik proberen 馃榿

5 jaar geleden

Als ik mn oudste van 3 in bed leg blijf ik er altijd een tijdje bij zitten want hij vindt het fijn om baby muziek te luisteren, van die langzame pianomuziek babysleep op spoty, dan slaapt hij binnen 5min. Nu sinds een week begint meneer in mn buik meteen te schoppen en te bewegen zodra hij het hoort, hij reageert er nu steeds op. Echt leuk :)

5 jaar geleden

Wik hebben dit muziekdoosje gekocht en deze speel ik af op mijn buik een aantal keren per dag. We willen deze ook mee nemen naar het ziekenhuis met de bevalling en daarna komt hij boven het bedje.

5 jaar geleden

Reactie op Lotte87

Wik hebben dit muziekdoosje gekocht en deze speel ik af op mijn buik een aa ...
Ohh echt super schattig!馃槏

5 jaar geleden

Ik gebruik een Koshi! Dat heeft super mooi geluid. Ook ontspannend voor ons.

5 jaar geleden

Ik heb zo n ketting om wat geluid maakt :)

5 jaar geleden

Hardrock 馃槀

5 jaar geleden

Nee dat niet maar merk wel dat de baby reageert als ik repetitie heb met de harmonie of als ik oefen thuis.

5 jaar geleden

Soms werkt dat na de geboorte heel goed als je dit al in zwangerschap doet. Worden ze straks erg rustig van. Ik nurie altijd een deuntje voor de jongste nu als die verdrietig is of moe is. Dit deed ik ook bij de oudste en was toen zwanger van ayd谋n. Na de bevalling werkte dat erg troostend voor de jongste als ik dit deed馃挋馃挋

5 jaar geleden

Reactie op HRJE

Dit ga ik proberen 馃榿
Zeker een aanrader 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op Floor31

Als ik mn oudste van 3 in bed leg blijf ik er altijd een tijdje bij zitten ...
Ja dat is echt super leuk! Vind het zo mooi de reactie die je nu kan krijgen 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op Lotte87

Wik hebben dit muziekdoosje gekocht en deze speel ik af op mijn buik een aa ...
Wat is deze schattig!! Dat heb ik bij m鈥檔 oudste met een knuffel gedaan die muziek gaf en met een liedje die ik zelf vaak zong voor hem. Alleen laten moest ie steeds huilen als ik het afspeelde 馃槄 of hij vond m鈥檔 zang kunsten niet mooi hahaha

5 jaar geleden

Reactie op CAG

Ik gebruik een Koshi! Dat heeft super mooi geluid. Ook ontspannend voor ons ...
Nog nooit van gehoord, dat ga ik eens opzoeken 馃槉