32 Reacties

5 jaar geleden

Geef het de tijd.. Je zult vanzelf eens een naam voorbij horen komen waarvan je denkt Hee das best leuk! En soms moet je een naam echt even een tijdje gebruiken om 'm te waarderen.. En de app Kinder helpt om er samen over te spreken.. Vind ik dan tenminste.. En als je er dan met 30 weken nog niet uit bent.. Dan zou ik pas over gaan op namenstress ;)

5 jaar geleden

Ja ik ook! Vind een jongensnaam echt moeilijk, meisjesnaam hebben we wel al vanaf dag 1 maar een jongensnaam ben ik na een paar dagen alweer op uitgekeken

5 jaar geleden

Ik ga eens kijken op die app dankjewel!

5 jaar geleden

Herkenbaar🤣 meisjes namen hebben we er best veel en toen bleek dat we een jongetje krijgen was het even omschakelen, we hebben een lijst op de tel waar we alle namen op hebben geschreven die we gehoord of gelezen hebben , veel lijsten doorgespit van heel veel landen en daar samen de namen uitgehaald die we wel leuk vonden. Denk dat als we onze kleine vent zien we snel weten welke het beste bij hem past

5 jaar geleden

Ik vind het voor een jongen ook véél lastiger dan voor een meisje! Heb 2 jongens maar wat een gepieker en gepeins was dat zeg! M’n eerste en nu vierde meid was ik er zó uit! Welk genre hou je van? Oerhollands of juist Engels of iets?

5 jaar geleden

Reactie op sannes84

Ik vind het voor een jongen ook véél lastiger dan voor een meisje! Heb 2 jo ...
Ik wil graag geen top 100 naam, geen oernederlandse naam. Ik wil een bijzondere naam die niet “gék “ is. Dat mensen slikken als ze de naam horen, maar toch iets wat ze niet of bijna nooit gehoord hebben.

5 jaar geleden

Ik snap je heel goed. Onze zoon heet Owen en dat was echt de enige naam die ik leuk vond. Ik heb zo gehoopt op een meisje dit keer, enkel en alleen omdat ik voor een jongen echt geen naam weet! We krijgen nu een dochter haha

5 jaar geleden

Mijn lijst met jongens namen is: Aiden Brian Brandon Shane Damian Vincent Finn Dylan En nog een paar.

5 jaar geleden

Ik had Miles en Lewis nog in mijn lijstje staan als ik nu nog een jongen had gekregen. Misschien vind je dat wat 😉

5 jaar geleden

Reactie op yaramjm

Ik wil graag geen top 100 naam, geen oernederlandse naam. Ik wil een bijzon ...
Ik heb echt precies het zelfde als jij en dat mijn vriend wel een standaard en makkelijke naam wil helpt niet echt mee haha. Mijn favo naam was tot nu toe Riven maar dit vindt mn vriend dus niks 😅😅

5 jaar geleden

Ik heb trouwens ook de app kinder gebruikt maar daar kwam bij ons niet veel uit. Nu de app van zwitsal aan het gebruiken en ik vind dat daar veel meer en originelere namen tussen zitten.

5 jaar geleden

van mij het tegenovergestelde. ik vind geen leuke meisjesnamen. wel leuke jongensnamen...

5 jaar geleden

Reactie op Angelien1995

Ik heb echt precies het zelfde als jij en dat mijn vriend wel een standaard ...
Ja mijn vriend die heeft ook zelf geen idee van namen dus ik heb nog geen idee of we op 1 lijn zitten. Over de meisjes namen waren we het meteen eens. Ik vind Riven ook een mooie naam maar dat is zo’n naam waar ik dan van vind , leuk! Maar niet voor mijn kind. Snapje dat heb heb ik dus constant🤣

5 jaar geleden

van mij het tegenovergestelde. ik vind geen leuke meisjesnamen. wel leuke j ...
Ik ook.. heb al 2 jongens maar nog genoeg jongens namen die we beide leuk vinden. We krijgen nu een meisje maar een naam... ppfff heel lastig

5 jaar geleden

Ja.. ik had een vijftal meisjesnamen waarvan ik ze elk zo had gekozen. Vond die allemaal zo leuk! Nu baal ik een soort van dat ik een jongetje verwacht ivm de naam 😂 maar we hebben nu denk ik eentje.. nu nog de tweede naam.

5 jaar geleden

Heeeeel herkenbaar!! We hebben al 2 meiden en zou zo nog een meisjesnaam kunnen bedenken. We krijgen nu een zoon, maar wat een ramp om een naam te bedenken die we allebei leuk vinden 🙈

5 jaar geleden

Wij hadden een mooie meisjesnaam.. Waren we beide direct verliefd op.. Hebben we net te horen gekregen dat het een jongen is 😅🤣

5 jaar geleden

Dit is waarom ik een meisje wil. Jongens namen zyn zo verdomd moeilijk t vinden. Bijna 17 w en geen idee wat ik kryg🙈

5 jaar geleden

Ik wist vanaf dag 1 dat ik zwanger werd al een naam voor een jongetje en een meisje gelukkig en voor een jongen was dat dan kyano geworden. Maar ik krijg een meisje😊

5 jaar geleden

Ooh hier ook!! Voordat ik wist dat ik zwanger was (laat staan dat ik wist dat het een jongen werd) had ik een droom over dat ik een jongetje kreeg en we op de dag van de geboorte nog geen naam wisten.. 3x raden .. het wordt een jongen en ik vind jongens namen echt zo moeilijk 🙈