24 Reacties

2 jaar geleden

Haihai, ik denk dat ik dat was. Ik had inderdaad een topic aangemaakt, met hoe mijn dochter beter sliep en ook ivm het rode lampje wat ik had gekocht😁😊.. Wij hebben de onderstaande gekocht. Doen er wel een heel klein hydrofiel doekje overheen gedeeltelijk. Wij vinden het heel fijn. Je kan het verschillende kleuren geven (wij doen dan rood) je kan het opladen (doen wij om de 2 dagen) en je kan het dimmen en licht harder zetten. https://mirabellashopping.nl/products/maan-lamp?variant=37271542005922&currency=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gclid=EAIaIQobChMI29j8l53L9QIVDrh3Ch3cQgL0EAQYESABEgJD9fD_BwE

2 jaar geleden

Waarom persee rood licht eigenlijk? Puur uit nieuwsgierigheid 🙈

2 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Waarom persee rood licht eigenlijk? Puur uit nieuwsgierigheid 🙈
Rood licht activeert de hersenen minder, dus houdt ze slaperig mochten ze wakker worden, maar geeft toch genoeg licht om luier te verschonen etc. Wij hebben een 'Hatch' lampje daar zitten alle kleuren op en verschillende white noise opties. Wij hebben de babykamer wel gewoon pikdonker, geen nachtlampje, is nog niet nodig, maar kunnen de Hatch aan doen bijv als we haar naar bed brengen 's avonds dan gaat ze vast in de slaapmodus 🥰

2 jaar geleden

Rood licht activeert de hersenen minder, dus houdt ze slaperig mochten ze w ...
Oh echt, wist ik niet. Dat wordt meteen rood licht aanschaffen!! 🤣 wij hebben een smartlamp, wanneer wij onze zoontje naar bed brengen dan dimmen we het steeds meer en wordt dan snel slaperig! Niet dat het lang duurt hoor voordat die weer wakker wordt🤣

2 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Oh echt, wist ik niet. Dat wordt meteen rood licht aanschaffen!! 🤣 wij heb ...
Hahaha precies dit. Dacht is het proberen waard het rood licht. Soms heb ik het idee dat ie niet weet waar ie is als ie s nachts donker is, je ziet hem dan om zich heen kijken en hard huilen. Dus dacht ga een nachtlampje proberen. Want mama is toe aan nachtje doorslapen na 11 maanden. Wil alles geprobeerd hebben hahaha

2 jaar geleden

Wij hebben dit koalabeertje die heeft ook rood licht https://www.bol.com/nl ...
En die is niet te fel voor s nachts?

2 jaar geleden

Reactie op Loe83

Hahaha precies dit. Dacht is het proberen waard het rood licht. Soms heb ik ...
Ik snap je helemaal!! Deze mama wilt ook nachtje doorslapen🤣 ik hoop dat het gaat helpen 🥰🥰

2 jaar geleden

Wij hebben deze aangeschaft. Maar meneer blijkt ook prima in het donker te slapen op zn eigen kamer met de deur een heel klein beetje op een kiertje 👍 Bekijk Zazu - Deluxe Magic Wandlamp - Met 9 kleuren LED en 3 magnetische knuffels ( Fay, Rex & Otis ) ! - Ultra moderne lamp met de laatste technologie! op: https://www.bol.com/nl/p/zazu-deluxe-magic-wandlamp-met-9-kleuren-led-3-magnetische-knuffels-ultra-moderne-lamp-met-laatste-technologie/9200000105598873?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Ik snap je helemaal!! Deze mama wilt ook nachtje doorslapen🤣 ik hoop dat h ...
Heb je nog andere tips hahaha ik wil slapen 🤣

2 jaar geleden

Volgens snuggles & dreams zou een nachtlampje beter vermeden worden tot ze er zelf naar vragen (rond 2,5 jaar) Op hun website staat een blog hierover.. Eventueel kan witte ruis wel een oplossing zijn?

2 jaar geleden

Reactie op Loe83

Heb je nog andere tips hahaha ik wil slapen 🤣
Pfff had ik die maar! Ik kan niet wachten totdat ik eennacht lang kan doorslapen😭 wanneer zijn wij aan de beurt????🤣🤣

2 jaar geleden

Reactie op Loe83

Heb je nog andere tips hahaha ik wil slapen 🤣
Kijk eens op mijn forum trotse mama, kan je in de zoekscherm intikken🥰 die heb ik aangemaakt. Staan veel tips wat wij doen. Wij hadden een baby die bij ons op de kamer sliep, nooit alleen wilde slapen en alleen maar tussen ons in en om 00.00 a 03.00u meende in bed te moeten staan tot huilens toe wanneer ze der zin kreeg. Nu ligt Ze op eigen kamer, we hebben dingen veranderd en slaapt van 20.30u tot 08.30u ongeveer de nacht door, soms ff snachts miemelen maar valt dan weer zelf in slaap🥰.. wilt niet zeggen dat wat wij hebben gedaan ook jouw kleine gaat helpen maar wie weet kan je eens lezen en kijken of er nieuwe dingetjes zijn🥰

2 jaar geleden

Reactie op 83k

Volgens snuggles & dreams zou een nachtlampje beter vermeden worden tot ...
Staat al aan sinds de geboorte. Stond zelfs in mijn meest beluisterde liedjes van afgelopen jaar op Spotify hahaha

2 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Pfff had ik die maar! Ik kan niet wachten totdat ik eennacht lang kan doors ...
Snik 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Jaylah

Kijk eens op mijn forum trotse mama, kan je in de zoekscherm intikken🥰 die ...
Ga meteen kijken! Waar kan ik die vinden? Zeer herkenbaar die van mij wordt s nachts wakker en enige wat helpt is in bed nemen andees is het uren huilen

2 jaar geleden

Heb hem gevonden :)

2 jaar geleden

Reactie op Loe83

Ga meteen kijken! Waar kan ik die vinden? Zeer herkenbaar die van mij wordt ...
Als je in deze app bij zoekscherm/vergrootglasje: trotse mama invoerd, dan kan je het forum direct terugvinden😊

2 jaar geleden

Ik heb vandaag deze binnen gekregen: Bekijk LUSQ® - 2 Stuks - Nachtlampje Kinderen - Stekkerlamp - Nachtlampje Stopcontact - Multi Colour - Stopcontactlamp op: https://www.bol.com/nl/p/lusq-2-stuks-nachtlampje-kinderen-stekkerlamp-nachtlampje-stopcontact-multi-colour-stopcontactlamp/9300000053548213?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Wij hebben een Himalaya zoutlampje dat geeft een zacht roze licht. Verder liefdevol zelfstandig slapen gevolgd. Geen cursus maar meer het geven van inzichten / reminders