47 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op anneilse
Is vijlen een idee?
Ik ga het eens proberen. Handschoenen dragen is hier te warm waar wij wonen. Ik doe het wel af en toe en snachts wanneer we de airco aan hebben.
5 jaar geleden
Ik vijl dr nageltjes en dan van boven naar beneden ipv opzij om sneetjes te voorkomen. Bij de prenatal hebben ze vijltjes die net wat kleiner zijn
5 jaar geleden
Ik heb een elektrische nageltrimmer voor baby’tjes! Via Bol.com kan je hem kopen voor €19.99 en ik vind hem erg handig! Je hebt meerdere borsteltjes (0-3 maanden, 3-6 maanden etc) en hij stopt als hij op een huidje komt! Mijn man valt zelfs in slaap bij het gebruiken ervan! Erg fijn en doe het meerdere keren in de week! 👍👍
5 jaar geleden
Ik bijt ze af 🙊 voor vijlen heb ik het geduld niet en met knippen heb ik bij mijn oudste dochter eens in de vinger geknipt dus dat durf ik niet meer bij zo’n mini’s 😩
5 jaar geleden
Zachtjes vijlen met een kartonnen zand vijltje te koop bij etos (niet zo'n metalen want dan vijl je haar huid open). Is onwijs gepriegel dat wel, maar doet zo geen pijn mocht je haar huidje aanraken (probeer maar eens bij jezelf)
5 jaar geleden
En de kraamverzorgster gaf als tip niet te knippen maar dan zachtjes af te bijten... heb t niet geprobeerd maar wie weet
5 jaar geleden
Reactie op dirgni
Vijlen met zandvijltjes gaat hier heel goed! Vooral als hij slaapt 😁
Ja ze moet wel slapen anders is het NIET te doen haha
5 jaar geleden
Reactie op MamaVanTweeMeisjes
Ik bijt ze af 🙊 voor vijlen heb ik het geduld niet en met knippen heb ik b ...
Oh wat zal je geschrokken zijn +
5 jaar geleden
Wij knippen wanneer iemand het flesje geeft, daarna nog even vijlen, gaat prima