Ha allemaal, volgens mij is de misselijkheid hier vanaf vandaag weer officieel losgebroken (5+6).
Wie weet natuurlijke middeltjes/medicijnen die helpen? Ik heb gehoord van medicatie die je bij de dokter kan krijgen, maar wil liever eerst op deze manier proberen. Ben toch bang dat bij echte medicatie het schadelijk kan zijn voor de baby.
Ik drink ginger beer van de albert heijn (eigen merk, fles lijkt op die van tonic of bitter lemon qua grootte) en anders gember snoepjes van de toko.. zit echte gember doorheen, werkt geweldig!
Anders cola of zure dingen; citroen werkt erg goed!
Hier werkt cola ook, alleen weet iemand hoeveel je hiervan mag op 1 dag? Ik ...
Artsen raden volgens mij aan niet meer dan 200mg cafeine te drinken. In 250ml cola zit zo'n 25-35 mg cafeine. Ik zelf probeer niet meer dan 2 glazen/1 blikje cola per dag te drinken. Maar ik drink daarnaast geen koffie.
Wit brood, en dan vooral de binnenkant, dit is net een spons. Ik drink zelf ook een beetje cola om het ergste te stoppen, verder pepermuntjes of gember thee. Een andere tip, gewoon nemen waar je op dat moment trek in hebt, al is het chocolade, zolang het maar voedsel is (wat je natuurlijk mag hebben, en niet schadelijk is voor de baby en jou).