27 Reacties

5 jaar geleden

Gemberpilletjes van de drogist kun je eerst nog wel proberen

5 jaar geleden

Gember al gelrobeerd?

5 jaar geleden

Reactie op bussj

Gember al gelrobeerd?
Ja door de thee.. werkt wel even maar na een half uur al niet meer. Of drinken jullie dat de hele dag door?

5 jaar geleden

Cola 馃槑

5 jaar geleden

Licht verteerbaar eten, cracottes met jam bijv!

5 jaar geleden

Ja door de thee.. werkt wel even maar na een half uur al niet meer. Of drin ...
Nee niet de hele dag door hoor alleen wnr je het voelt opkomen..

5 jaar geleden

Ik drink ginger beer van de albert heijn (eigen merk, fles lijkt op die van tonic of bitter lemon qua grootte) en anders gember snoepjes van de toko.. zit echte gember doorheen, werkt geweldig! Anders cola of zure dingen; citroen werkt erg goed!

5 jaar geleden

Oh en pepermunt 馃憤馃徎

5 jaar geleden

Hier werkt cola ook, alleen weet iemand hoeveel je hiervan mag op 1 dag? Ik was juist gestopt met cola drinken toen ik wist dat ik zwanger was 馃榾

5 jaar geleden

Reactie op Schoppie

Hier werkt cola ook, alleen weet iemand hoeveel je hiervan mag op 1 dag? Ik ...
Artsen raden volgens mij aan niet meer dan 200mg cafeine te drinken. In 250ml cola zit zo'n 25-35 mg cafeine. Ik zelf probeer niet meer dan 2 glazen/1 blikje cola per dag te drinken. Maar ik drink daarnaast geen koffie.

5 jaar geleden

Reactie op Minimini91

Gemberpilletjes van de drogist kun je eerst nog wel proberen
Heeft iemand daar ervaring mee?

5 jaar geleden

Reactie op aries777

Heeft iemand daar ervaring mee?
Heeft hier eerder alles alleen maar erger gemaakt 馃

5 jaar geleden

Gember/sinaasappel thee van het alberheijn eigen merk en verse sapjes met gember erin.

5 jaar geleden

Ik gebruik okugest. Is een homeopathisch middel, verkrijgbaar bij de etos. Werkt bij mij echt heel goed en de misselijkheid neemt ook direct af.

5 jaar geleden

Gember pillen vd natuurwinkel, werkt bij mij 馃憣馃徎

5 jaar geleden

Smintjes en gemberthee, helpt mij tot nu toe goed.

5 jaar geleden

Reactie op Schoppie

Hier werkt cola ook, alleen weet iemand hoeveel je hiervan mag op 1 dag? Ik ...
Ik drink cafe茂nevrije cola

5 jaar geleden

Wit brood, en dan vooral de binnenkant, dit is net een spons. Ik drink zelf ook een beetje cola om het ergste te stoppen, verder pepermuntjes of gember thee. Een andere tip, gewoon nemen waar je op dat moment trek in hebt, al is het chocolade, zolang het maar voedsel is (wat je natuurlijk mag hebben, en niet schadelijk is voor de baby en jou).

5 jaar geleden

Okugest tabletjes. Helpen mij goed en zijn homeopathisch!

5 jaar geleden

Ik ga zeker de gemberpilletjes aanschaffen en heb ook mijn boodschappenlijstje wat uitgebreid 馃槄