4 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben 10,5 week zwanger en voor ik de navalit nam was ik ook heel de dag misselijk, met overgeven. Ook de primperan deed niet zo veel voor mij.
Nu neem ik 4x navalit per dag en dat helpt echt wel! Ik voel me al veel beter, af en toe ben ik nog wel misselijk. Ik ben ook wel moe, maar dat was ik voor de medicatie ook.
5 jaar geleden
Ik moest er ook 2 savonds nemen en eventueel nog 2 overdag. Aangezien d misselijk sochtends toch telkens opkwam neem ik nu eentje savonds en eentje sochtends. De misselijkheid is weg maar ik ben heel groggy en durf niet met de auto rijden. Werken is ook echt lastig om erbij te blijven
5 jaar geleden
Hey ik ben nu 9w2 ik slik ook al een aantal weken navalit, eerst ook 4x op een dag maar ik merkte al gauw dat als ik hem overdag neem(op werk bv) dat ik misselijk werd en vooral moe. Beste is na het innemen even liggen dat werkt het beste voor mij. Ik werk partime dus nu doe ik 2 in de avond en als ik het erg voel opkomen na werk overdag 1. Anders ben ik echt niet vooruit te branden op het werk. Primperan doet ook niks voor mij Navalit is echt een aanrader ondanks dat het wel duur is