16 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben niet de netste ! Maar ik ben nu 21 weken en 4 dagen en ik werd gek alleen al van de was die stond ... terwijl ik normaal het redlijk laat stapelen 馃檲 ik word snel gek van extra spullen en er is al heel wat de deur uit ! Inclusief heeel veel van mijn oude kleren die ik normaal toch hou want wat als je die ene trui met gaten nodig hebt 馃槄 En dit is van iemand die ooit bijna ontslagen was van een baan waar ik werkte omdat ik niet netjes was ( ben er niet trots op , maar zat super in de depressie , mijn man (to be) heeft toen de sokken moeten vangen want die liepen bijna weg op zichzelf, gelukkig is het tegenwoordig meer dat er een keertje de vaat word laten staan of dat er minder word geveegd )

5 jaar geleden

Oeee in jouw situatie zou ik denk ik hetzelfde hebben!! Maar hier 24 weken. Nog helemaal niets gedaan!! Het is de tweede (tweede jongen) dus merk dat ik heel relax ben omdat we (bijna) alles toch al in huis hebben. Ow ik heb wat nieuwe kleertjes gekocht om nieuwe setjes te kunnen maken, dat is eigenlijk het enige 馃槄 Maar nu wel alles in orde met de baby? Krijg je extra controles?

5 jaar geleden

Heeeel herkenbaar, die nesteldrang is hier ook dubbel en dwars aanwezig. Het is dat ik nog 2 weken moet werken voor ik met verlof ga en dus echt nog rust moet pakken voor mijn lijf.

5 jaar geleden

Bij mij begint het ook wel wat te kriebelen. Ik wil dingen afmaken, schoonmaken en opruimen. Ik heb gister de kledingkast opgeruimd. Alles wat ik aankomende tijd niet meer aan kan is in bakken naar zolder verplaatst. Dit is een klusje wat ik normaal gesproken nooit zo aanpakken, nu voelt het heerlijk. De voorbereiding is voorzichtig begonnen denk ik馃槄

5 jaar geleden

Ik ben pas 20 weken maar wil alles perfect hebben en schoon hebben. Afgelopen zondag de slaapkamer op eigen houtje omgegooid met boxspring en al 馃槀. Mijn vriend nam het me niet in dank af.

5 jaar geleden

Hahah toevallig ! Ik werd om 5 uur vanacht wakker en de hele woonkamer moest om. Waar dressoir stond moest de bank.. en waar de bank stond moest het dressoir.... halve dag bezig geweest ermee 馃ぃ

5 jaar geleden

Ben niet de enigste dus met bijna 21 weken ook al aardig nesteldrang馃檲馃檲

5 jaar geleden

Zo herkenbaar. Ik ben nu 22 weken en heb het al een paar weken. Heb er een topic over geopend. Ik werd echt hysterisch omdat we toch wat dingen anders moesten indelen in huis om alles te laten passen. Ik merkte ook dat ik het niet fijn vond dat er ook klussen gedaan moesten worden door een ander. Daardoor had ik het gevoel dat ik er geen controle over had. Gelukkig is dit deel gedaan. Lees: de babykamer en peuterkamer verfen, peuterbed in elkaar zetten, kasten etc verplaatsen. Het groffe werk is gedaan en nu kan ik rustig aan de slag met de kleinere dingen. Het scheelt dat we weer een zoontje krijgen en nog veel spullen hebben staan. Ik hoef dus bijna geen aankopen te doen. Ik moet wel alles wassen, daar wacht ik nog een paar weken mee (als dat lukt). Bij mijn eerste heb ik sommige dingen zelfs tot drie keer opnieuw gewassen en gestreken omdat ik veel te vroeg was begonnen. Maar als ik jouw verhaal lees en zie dat je eerste zo vroeg is gekomen, begint het bij mij ook ineens te kriebelen.

5 jaar geleden

Hier ook ben nu 25 weken en ik wil gewoon alles opruimen en klaar hebben. Echter is bij ons nog een verbouwing aan de gang om een extra kamer te maken wat totaal niet vlot verloopt. Daar komt bij dat alles onder het stof zit. En ik door harde buiken rust moet nemen.

5 jaar geleden

Reactie op tweedeopkomst

Zo herkenbaar. Ik ben nu 22 weken en heb het al een paar weken. Heb er een ...
Ja idd mijn 3de zoontje is zo vroeg gekomen. En ook al heeft hij nog 100 dagen in het ziekenhuis moeten blijven thuis was nog niets klaar. Dit was dan ook nog eens in de maand november vlak voor de feestdagen. Je brengt de helft van je dag in het ziekenhuis door. Dan nog snel boodschappen doen teggen de andere kids van school komen. En thuis bleef alles maar liggen. Ik werd er gek van. Nu heb ik 3 jongens. Deze keer is het een meisje dus al de jongens spullen moeten buiten en voor een meisje alles nog gaan halen. Mijn jongste zoontje dat zovroeg is geboren wordt 1november 1 jaar. Maar hij is paliatief en hij is gewoon thuis dus ik heb mijn handen vol. Het is nu 21.00 uur en ik ben de apotheek kast aan het sorteren. Al de rommel moet weg anders wordt ik helemaal gek.

5 jaar geleden

Oeee in jouw situatie zou ik denk ik hetzelfde hebben!! Maar hier 24 weke ...
Ik heb 2 weken geleden een cerclage gekregen. Omdat mijn baarmoederhals nog maar 2cm is. Dus was dit wel nodig. Ik mag niet meer werken en moet heel rustig doen. Ik ga om de 2 weekjes naar de genecoloog nu. Zodat alles van dicht bij kan opgevolgd worden.

5 jaar geleden

Reactie op Shanna-25

Ik heb 2 weken geleden een cerclage gekregen. Omdat mijn baarmoederhals n ...
Pfff heftig en zeker als je er nog meer rond heb lopen. Heel veel succes en hopelijk blijft ze nog eventjes zitten.

5 jaar geleden

Pfff heftig en zeker als je er nog meer rond heb lopen. Heel veel succes ...
Dat is het zeker ik heb mijn jongste zoontje die geboren is is op 25 weekjes die wordt 1 november 1 jaar maar door de vroeggeboorte is hij paliatief en ik verzorg hem samen met een medic theam thuis. Ik heb nog een zoon van 20 maand lekker gezond en hevig bazeke. En dan een zoon van 12 jaar die juist naar het middelbaar gaat. Dus lekker druk

5 jaar geleden

Bij mij is het ook al lekker bezig haha! Ben nu 23+5 en wij gaan begin december verhuizen dus al veel inpakken en merk echt dat ik alles gelijk opgeruimd wil hebben en de dozen op elkaar gestapeld. Ook schrijf ik nu al mijn uitgavens op terwijl ik dat nooit deed. Ook hele lijst gemaakt met wat ik moet kopen voor in het nieuwe huis. Wil alles zo snel mogelijk klaar hebben. Mijn vriendinnen worden er soms gek van馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Shanna-25

Dat is het zeker ik heb mijn jongste zoontje die geboren is is op 25 weekje ...
En nu een meisje! Ik heb nu al medelijden met alle jongens die ze mee neemt naar huis met al die broers 馃槣 Geniet lekker van je mannen en pas goed op je zelf. Hopelijk is je nesteldrang snel over en kan je een beetje uitrusten.

5 jaar geleden

Ik ga 4 wk voor de uitgerekende datum nog even verhuizen.. Of naja.. Moeten dan nog klussen 茅n verhuizen... 馃檲 Dus alles wat ik hier doe is voor mn gevoel onzin.. Dus tja.. 馃檲 Ik ga vooral los met idee毛n voor t nieuwe huis, moodboards etc.. Oh en kleertjes.. Veel kleertjes 馃槀 En ik wil alles t huis uit hebben voor de verkoop..