52 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op Ditte_
Ik kreeg ze gewoon in het ziekenhuis. Wat raar dat ze er bij jou moeilijk o ...
Ja ik kreeg letterlijk te horen van het is niet de bedoeling dat iedereen elke keer van die broekjes krijgt we hebben er niet meer zoveel... heb er tot nu toe 1 tje in de kast gezien en dat was het... vond het een rare opmerking

4 jaar geleden
Wat gierig van het ziekenhuis. Ik had er zelfs een paar extra meegekregen voor thuis. Maar goed. Je kunt ze in vrijwel de meeste drogisterijen vinden. Weet niet of je er één in de buurt hebt en je partner het kan halen.

4 jaar geleden
Je kan ze bij Kruidvat halen, misschien je partner Ff erop uit sturen? Sterkte mommy❤️
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-discreet-protection-fixatiebroekjes/p/5141326?gclid=CjwKCAiApNSABhAlEiwANuR9YOlUUghhTdF6RixXKOHL8YcUvBQC21ozYYLljTJK8slN_sLav2Mo_BoCSS8QAvD_BwE

4 jaar geleden
Reactie op NvanB
Ha je was me net voor😅🙈

4 jaar geleden
Reactie op NvanB
Dankjewell

4 jaar geleden
Reactie op GigiNM
Dit is ongelofelijk. Ik hoop dat dit niet een zkh in Groningen is, daar ga ...
Martini toevallig ? Ik ben een paar dagen geleden bevallen in martini en ze waren allemaal superrr aardig, behulpzaam en meedenkend !!

4 jaar geleden
Je kan ze gewoon bij de apotheek kopen heb ik ook gedaan deze week, ik ben vorige week bevallen en bij mij in ziekenhuis zeiden ze ook dat je er maar 1 krijgt