52 Reacties

4 jaar geleden

Ik kreeg ze gewoon in het ziekenhuis. Wat raar dat ze er bij jou moeilijk over doen 🤷🏻‍♀️. Ik kon al snel over op mijn eigen ondergoed. Ik zou er dan 1 uit je kraampakket gebruiken en bij thuiskomst kijken of je er nog meer nodig hebt.

4 jaar geleden

Reactie op Ditte_

Ik kreeg ze gewoon in het ziekenhuis. Wat raar dat ze er bij jou moeilijk o ...
Ja ik kreeg letterlijk te horen van het is niet de bedoeling dat iedereen elke keer van die broekjes krijgt we hebben er niet meer zoveel... heb er tot nu toe 1 tje in de kast gezien en dat was het... vond het een rare opmerking

4 jaar geleden

Reactie op Ditte_

Ik kreeg ze gewoon in het ziekenhuis. Wat raar dat ze er bij jou moeilijk o ...
Maar dus het is niet te koop bij een drogist of dergelijk..

4 jaar geleden

Reactie op csari

Ja ik kreeg letterlijk te horen van het is niet de bedoeling dat iedereen e ...
Nou idd! Vind t echt raar. Ik weet niet waar ze te koop zijn, ff googelen lijkt me 😊.

4 jaar geleden

Reactie op Ditte_

Nou idd! Vind t echt raar. Ik weet niet waar ze te koop zijn, ff googelen l ...
Jammer maar toch Bedanktt

4 jaar geleden

Wat gierig van het ziekenhuis. Ik had er zelfs een paar extra meegekregen voor thuis. Maar goed. Je kunt ze in vrijwel de meeste drogisterijen vinden. Weet niet of je er één in de buurt hebt en je partner het kan halen.

4 jaar geleden

Ha je was me net voor😅🙈

4 jaar geleden

Reactie op tweedeopkomst

Wat gierig van het ziekenhuis. Ik had er zelfs een paar extra meegekregen v ...
Ahh okee das fijn vandaag gelijk even kijken

4 jaar geleden

Ik vond die netbroekjes net iets te mensonterend... Ik heb boxers van mijn vriend gepakt, dat zat veel fijner. En anders idd die van de kruidvat, dat is nu de snelste optie ivm levertijden.

4 jaar geleden

Dankjewell

4 jaar geleden

Reactie op csari

Ja ik kreeg letterlijk te horen van het is niet de bedoeling dat iedereen e ...
Dit is ongelofelijk. Ik hoop dat dit niet een zkh in Groningen is, daar ga ik binnenkort bevallen.

4 jaar geleden

Reactie op Sherlock

Ik vond die netbroekjes net iets te mensonterend... Ik heb boxers van mijn ...
Die van hem zouden mij nu niet eens passen ik ben zoveel aangekomen 🥴 en nabij kan ze wel bestellen nu maar ondertussen kan ik al bevallen .

4 jaar geleden

Reactie op GigiNM

Dit is ongelofelijk. Ik hoop dat dit niet een zkh in Groningen is, daar ga ...
Martini toevallig ? Ik ben een paar dagen geleden bevallen in martini en ze waren allemaal superrr aardig, behulpzaam en meedenkend !!

4 jaar geleden

Je kan ze gewoon bij de apotheek kopen heb ik ook gedaan deze week, ik ben vorige week bevallen en bij mij in ziekenhuis zeiden ze ook dat je er maar 1 krijgt

4 jaar geleden

Reactie op februarii2021

Martini toevallig ? Ik ben een paar dagen geleden bevallen in martini en ze ...
UMCG kreeg ik alles wat nodig was 😊.

4 jaar geleden

Reactie op csari

Die van hem zouden mij nu niet eens passen ik ben zoveel aangekomen 🥴 en ...
Ja dat bedoel ik dus, je kunt ze beter bij de kruidvat halen (fixatiebroekjes) dan bestellen omdat de levertijden zo lang zijn😉