7 Reacties

10 maanden geleden

Ja, dit is bij ons zoontje gedaan vorig jaar, hij was toen 3. Tip, haal veel ijsjes in huis, dat vond hij erg lekker En wat betreft eten, geef zacht eten. Die van mij at diezelfde dag al gekookte ei. Vooral dat witte vond hij erg fijn eten, dat gele plakte wat in z'n keel De dag zelf was relaxed begonnen Zonder iets te eten naar het ziekenhuis gaan ging goed, wel klein beetje gedronken. In het ziekenhuis was een speelhoek waar de rest van de kinderen speelden dus genoeg afleiding. Het was lopende band werk zeg maar, die ochtend werden 9 kinderen geholpen. Ik mocht mee met in slaap brengen en bij het wakker maken. Wij wonen in Twente, maar ik vermoed dat het zo'n beetje hetzelfde gaat als in andere ziekenhuizen De dagen daarna lekker thuis gebleven tot hij zich weer helemaal top voelde. Denk dat hij de dag erna al weer brood at en zacht fruit, maar was nog wel wat moe van de narcose Succes volgende week

10 maanden geleden

Reactie op NickyF

Ja, dit is bij ons zoontje gedaan vorig jaar, hij was toen 3. Tip, haal vee ...
Oh fijn dat alles goed gegaan is! Heeft het ook iets gedaan met de klachten?

10 maanden geleden

Reactie op gmzz

Oh fijn dat alles goed gegaan is! Heeft het ook iets gedaan met de klachten ...
Ja, hij is sinds die tijd minder heftig en vaak verkouden. Bij hem sloeg het vaak op de longen, veel hoesten en slijm, dat is veel minder geworden.

10 maanden geleden

Mijn dochter was met pasen opgenomen in t zh wegens uitdroging en 6 weken later weer. Ze had ook elke keer oorontsteking. Ze werd elke keer huilend wakker door een verstoorde ademhaling. In juni kreeg ze buisjes en haalden ze haar keel- en neusamandelen allemaal weg. Sindsdien slaapt ze zonder snurken, praten ging direct vooruit en ze is niet meer opgenomen geweest. Wel een gebroken arm nu t zielepootje.

10 maanden geleden

Hier gehad vlak voor die 2 werd. Moet wel binnenkort voor de 3e x alweer buisjes. De narcose blijft altijd even naar maar de operatie zelf stelt echt niks voor. Misschien 15min dat ze weg zijn. Het herstel duurde hier 2/3 dagen daarna was hij weer de oude. Haal vooral ijsjes, knijpfruit en appelmoes in huis. Melk producten zijn een no go. En veel laten drinken zodat de wond niet droog word.

9 maanden geleden

Hoe is het gegaan?

9 maanden geleden

Reactie op momenmomtobe

Hoe is het gegaan?
Heel goed! De dag van de operatie ging heel soepel hij deed het ook erg goed. Herstel ging ook alsof hij niet geopereerd was haha. Meteen erna ook weer kunnen slapen met zijn mond dicht. Ik ben blij voor hem馃グ