12 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wil jullie beterschap toewensen. Hopelijk komt het goed. Vlak na de bevalling vertelden ze aan ons dat mijn dochter mogelijk een hartafwijking had. Dat bleek achteraf niet zo te zijn. Dat nieuws sloeg ervoor in als een bom... Zwaar dat jullie dit te horen hebben gekregen. Ze weten het iig en nu komen ze hopelijk met de beste mogelijke behandeling. Hou je taai. P.s.: mooie knul 馃槏

5 jaar geleden

Wat een enorme pech dat jullie kereltje zo鈥檔 zeldzame ziekte heeft! Denk dat er daardoor weinig tot geen ouders op dit forum zullen zijn die een kindje met dezelfde aandoening hebben. Ben op internet aan het zoeken geweest of er ergens een lotgenoten vereniging oid te vinden was, maar kon eigenlijk alleen deze website voor kinderen met een hartaandoening vinden: https://forum.youngheartz.nl/home/forum/non-compactie-cardiomyopathie/ Je hebt een profiel nodig om op het forum te kunnen, dus weet niet exact wat erop staat, maar wellicht kunnen jullie daar contact met lotgenoten krijgen? Heel veel sterkte!

5 jaar geleden

Dat is schrikken! Ik heb geen ervaring met deze aandoening - wel met een zorgen kindje en ziekenhuis. Dus wil je wel even heel veel sterkte en liefde toewensen. Heel veel sterkte 馃挭馃徑鉂わ笍馃挭馃徑

5 jaar geleden

Jeetje! Wat een schrik! Prachtig kereltje trouwens! Ik ken het verder niet helaas. Heel veel sterkte 馃崁馃挋馃崁馃挋馃崁

5 jaar geleden

Reactie op DaniBeer

Wat een enorme pech dat jullie kereltje zo鈥檔 zeldzame ziekte heeft! Denk d ...
Helaas heeft onze zoon alleen maar zeldzame afwijking. Maar de andere die hij heeft CPAM is ook zeldzaam maar heb daar al 4 ouders van gevonden op deze app dus dacht gooi het er gewoon even in. Ik ga even kijken op jou link. Bedankt馃槝

4 jaar geleden