13 Reacties

3 jaar geleden

Ja mijn zoontje gebruikt het nu al 9 weken. Hij heeft zowel koemelkallergie als verborgen reflux. Want eerst hebben we geprobeer met nutramigen maar hij bleef maar huilen door zijn reflux. Met novalac allernova ar+ is alles gelukkig beter. Hij is veel gelukkiger.

3 jaar geleden

Reactie op Onverwachtzwanger

Ja mijn zoontje gebruikt het nu al 9 weken. Hij heeft zowel koemelkallergie ...
Wij zijn sinds vandaag voor onze tweeling door pediater overgezet op deze pap. Ze dronken nan complete comfort, maar bij de ene bleven de krampen hevig. Bij de andere de verborgen reflux & onrustigheid ook. Dus ben nu benieuwd of het met deze pap wel goed zou zitten.. wel een hele prijzige pap! Zeker met een tweeling 😄

3 jaar geleden

Reactie op Dorien97

Wij zijn sinds vandaag voor onze tweeling door pediater overgezet op deze p ...
Succes! Ik vond de weg naar het zoeken naar de juiste voeding heel stresserend.

3 jaar geleden

Reactie op Onverwachtzwanger

Succes! Ik vond de weg naar het zoeken naar de juiste voeding heel stresser ...
Wij ook! Hebben al heel veel Papjes gehad. Nutrilon pro futura, nutrilon AR, nutrilon + nutriton, nan complete en nu deze met nan waren ze opzich wel goed. Maar nog niet 100% veel krampen nog en nog last van Zure oprispingen dus laat ons hopen Dat we nu de goede pap hebben

3 jaar geleden

Ja krampen zijn 100 keer beter. Nu hebben we terug een happy baby die veel minder huilt, die in zijn bed of box kan slapen ipv in draagzak of op mij. Geeft nog altijd wel beetje terug maar niets in vergelijking met ervoor. Is wel een dikke pap dus even moeten zoeken naar de juiste fles en speen

2 jaar geleden

Is het normaal dat als ik flesje maak die papa helemaal NIET dik is? Nu net overgeschakeld naar deze voeding ivm veel krampjes/verborgen reflux?... KA raadde dus deze aan, mogelijks ook milde vorm van koemelkallergie.. maar na de beide flesjes precies nog meer krampen!! En ons zoontje dronk de flessen (135cc) ook plots niet leeg!? Daarvoor met Nan AR dronk hij duidelijk beter. De voeding smaakt en ruikt ook nogal vies... moet intocht verergeren en moet hij gewoon even wennen??

één jaar geleden

Hallo , wij zijn overgeschakeld naar novalac allernova ar maar wij vinden de juiste fles niet ? Baby wordt heel onrustig en er komt bijna niets uit te fles. We hebben mam met dikker speen , Lansinoh en avent geprobeerd . Iemand tips aub ?

10 maanden geleden

Reactie op kellypapier

Hallo , wij zijn overgeschakeld naar novalac allernova ar maar wij vinden d ...
Welke fles/speen heb je dan uiteindelijk gevonden? Ik sukkel hier nu ook enorm mee

8 maanden geleden

Reactie op Sarahvn1984

Welke fles/speen heb je dan uiteindelijk gevonden? Ik sukkel hier nu ook en ...
Ben benieuwd, want wij ook..

8 maanden geleden

Welke flessen hebben jullie hiervoor gebruikt?

8 maanden geleden

Reactie op Onverwachtzwanger

Ja mijn zoontje gebruikt het nu al 9 weken. Hij heeft zowel koemelkallergie ...
Welke flessen & spenen gebruikten jullie?

8 maanden geleden

Reactie op kellypapier

Hallo , wij zijn overgeschakeld naar novalac allernova ar maar wij vinden d ...
Welke flessen & spenen gebruikten jullie?

7 maanden geleden

Wij zijn net omgeschakeld voor onze kleine meid. Wij gebruiken difrax flessen en dan de medium speen.