6 Reacties

4 jaar geleden

me zoontje versliktte ook nu gebruik ik johannes broodpitmeel dat verdikt t melk nu spuugt hij nietmeer🥰

4 jaar geleden

Kan het misschien niet zijn dat je speentje te groot is waardoor ze direct teveel binnen hebben ?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op Fallon

Kan het misschien niet zijn dat je speentje te groot is waardoor ze direct ...
Het is gwn de smal van difrax deze heb ik niet veranderd alleen de melk daarom denk ik dat deze echt lopender is ofzo ik weet het ook niet meer 😒😳

4 jaar geleden

Mijn ervaring met nutrilon is dat wanneer je warmer water gebruikt de melk wel goed oplost. Als ik toch korrels zie dan houd ik de fles nog even onder de warme kraan. Mijn zoontje was wel ouder toen we begonnen met kv. Ik gaf eerst Bv en nu krijgt de baby ook kv de eerste maandjes. Ik weet niet hoevaak je dochter moet spugen, maar soms spugen ze 😅 (in ieder geval die van mij al drie x afgelopen week😬)

4 jaar geleden

Reactie op Xxc

Het is gwn de smal van difrax deze heb ik niet veranderd alleen de melk daa ...
Ikzelf heb ook de nan optipro 1 en hier gebruik ik speentje 2 van de avent flessen . Mss heeft ze reflux ? Ruikt ze zuur als ze heeft moeten overgeven ? Het verslikken kan echt zijn doordat ze te gulzig drinkt , morst ze veel melk lang haar lippen als ze drinkt ? Mss ook eens laten nakijken of ze geen verkort tongriempje heeft

4 jaar geleden

Reactie op Fallon

Ikzelf heb ook de nan optipro 1 en hier gebruik ik speentje 2 van de avent ...
Ze had een verkort tongriempje deze is op dag 11 geknipt omdat ze idd vaak melk liet morsen en spuugde. Toen leek het even beter te gaan ook omdat we van avent classic naar difrax flessen waren gegaan met de smalle versie. Hier kan ze haar mondje beter rond zetten eb hapte ze ook minder lucht binnen. Maar nu zijn we dus weer zover dat het spugen nog steeds niet helpt.. Ik ga morgen toch echt eens een afspraak maken bij de kinderarts, vandaag heeft zr ontzettend veel liggen huilen elke x als haar melk terug naar boven kwam.. Ik vrees toch echt dat er iets moet spelen zoals reflux want anders zou alles toch al wel geholpen moeten hebben indien dit niet zo is 🙄