12 Reacties

4 jaar geleden

Wel zijn sokken uit trekken en rolt zich op in zijn speelkleed een stukje

4 jaar geleden

Ik zat er ook al naar te kijken vind ze idd wel wat vergevorderd! Die van mij gaat dat echt niet allemaal kunnen 馃槄!

4 jaar geleden

Ik dacht ook al van volgens mij hoort dit bij ouder. Zitten er middenin. Hij tilt wel het kleed van zen babygym op maar meer om het in zijn mond te stoppen of er in te rollen馃槀

4 jaar geleden

Ik keek ook al raar want wij zitten daar ook . Maar niets van dit alles kan ons dochtertje 馃槄馃ぃ

4 jaar geleden

Enige wat hij doet van dat lijstje is speelgoed tegen elkaar slaan maar dacht dat dat kwam door zijn hand oog co枚rdinatie hahaha Maar is dat ook niet dat ze het meestal erna voor deel beheersen tijdens meer de cranky mood is?

4 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Ik dacht ook al van volgens mij hoort dit bij ouder. Zitten er middenin. Hi ...
Haha wat grappig dat doet mijn dochter ook.

4 jaar geleden

Veters? Welke veters? En hoe moet je kasten en schappen legen als je daar nog niet bij kunt komen? 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op Kiwietje85

Veters? Welke veters? En hoe moet je kasten en schappen legen als je daar n ...
Haha precies wat ik dacht

4 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Haha ja herkenbaar, alles moet ik die mond

4 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Hahaha hier net zo馃槀 Ik had inderdaad ook het idee dat dit nog lang niet van toepassing is hier! Gelukkig ben ik niet de enige. Kan me echt niet voorstellen dat ons zoontje straks kasten en schappen leeg haalt. Zou niet weten hoe die dat ook moet doen 馃槀

4 jaar geleden

Het is ook zo dat ze deze vaardigheden juist na een sprong echt gaan laten zien! Maar idd dingen uit kasten trekken, hoe dan 馃槀 ze kan daar eeecht niet bij. Tijdens de sprong zijn het trouwens vooral de cranky dingen idd wat iemand eerder al zei haha.