9 Reacties
5 jaar geleden
Ja daar kun je beter niks bestellen, ik heb daar ongeveer een maanf geleden wat besteld.. ik kreeg het kapot en slecht afgewerkt binnen. Vervolgens geprobeerd te bellen maar je krijgt een algemene centrale aan de lijn van het pand waar ze in zitten maar hun zelf niet, ze bellen ook niet terug! Vervolgens wilde ik op hun website een slechte recensie schrijven maar de rencensiebis pas zichtbaar na hun goedkeuren en dat doen ze niet. Naar meerdere mailtjes gestuurd te hebben en via fb hun te berichten kreeg ik dan eindelijk een mail terug.. de postbode had het kapot gemaakt volgens hun en ik kon het terug sturen maar dan moest ik zelf 6,50 euro verzendkosten betalen!! Dus ik zou adviseren.. niks kopen daar want mocht er wat mee zijn dan trekken ze hun handen ervanaf.
5 jaar geleden
Reactie op NatasjaB
Ja daar kun je beter niks bestellen, ik heb daar ongeveer een maanf geleden ...
Ooh dat is wel vervelend. Ik zag wel dat je achteraf betalen kon doen en lees wel Allen goeie resencies
5 jaar geleden
Reactie op Baby Boefje
Ooh dat is wel vervelend. Ik zag wel dat je achteraf betalen kon doen en le ...
Ja klopt omdat ze zelf bepalen welke recensies erop komen 🤣 de slechte plaatsen ze niet. Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar zoals je ziet staat mijn slechte recensie niet op hun website.
5 jaar geleden
Reactie op Elena7
Fotos zijn altijd beter dan het echte.. ik waag het er niet op, valt meesta ...
Ja klopt, normaal gesproken ga ik liever naar een winkel toe maarja nu met dat hele corona gebeuren ben ik toch meer aangewezen op online spullen kopen dus dacht ach laat ik het eens proberen. Nu weet ik in ieder geval voor een volgende keer dat ik er niks meer ga kopen.
5 jaar geleden
Ik vind het eerlijk gezegd niet echt heel mooi eruit zien hoor die kleding. Je ziet al op het plaatje dat de pasvorm een beetje gek is. Maar zie nu ook dat het idd een soort Ali expres is !