23 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb anni rolfi gekocht bij de Kruidvat. Die hebben zonder naad. Zat echt lekker. (En waren de enige die ik kon kopen toen ik op 20 december te vroeg was bevallen)

4 jaar geleden

Heb zowel boxers als grote slips.. Vooral hoge.. Want die buik... Ellende.. 🙈

4 jaar geleden

Hema standaard onderbroeken maatje groter dan normaal en zit heerlijk!

4 jaar geleden

Ik heb goedkope onderbroeken bij de zeeman gehaald. Wil ook die van anni rolfi nog gaan proberen.

4 jaar geleden

Ik heb deze van de hema ideaal een maatje groter gedaan . Inmiddels bevallen en kraamverband zit er prima in (en niet duur )

4 jaar geleden

Ik draag die kraamweek de boxers van mijn man 🙈

4 jaar geleden

Ik heb van de Hema onderbroeken nu tijdens de zwangerschap aan die zitten fijn en heb je er 3 voor 5,50 meen ik. Ik hoop dat die goed zijn voor na de bevalling. https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/slip/3-pak-hoge-damesslips-katoen-zwart-1000006536.html

4 jaar geleden

Reactie op -mariska-

Ik heb deze van de hema ideaal een maatje groter gedaan . Inmiddels bevalle ...
Oke dus dat gaat goed. Heb die zelf ook. Maar moet nog gaan bevallen

4 jaar geleden

Ik heb in mijn kraamweek (en nu nog steeds) mannen boxers van de zeeman gedragen

4 jaar geleden

Ik heb de anni rolfi slips in maat XL, maar vind ze strakker zitten als de gemiddelde slip maat m🤐 Nog niet in kraamtijd trouwens, mini is er nog niet😅😉

4 jaar geleden

Ik ga gewoon de netbroekjes dragen, tot ik overga naar wat kleiner damesverband. Echt, niets zit lekkerder dan die netbroekjes.

4 jaar geleden

4 jaar geleden

Hema boxers. Kickers. Zitten lekker hoog en kon prima met kraamverband etc. Ik vond netbroekjes niks dat striemde in mijn heupen en mijn kont kon er niet in haha. Maar dat kwam denk ik meer omdat ik zoveel vocht nog vast hield.

4 jaar geleden

Anirolf van de Kruidvat. Heerlijk hoge slips en niet al te duur

4 jaar geleden

Reactie op Jetje108

Heb ik bij mijn 1e ook gedaan..hij draagt maat L dus dat was dikke prima! Ik heb nu van een vriendin toevallig 3 zwarte hoge speciale zwangerschaps onderbroeken gekregen... zij vond die heel fijn. Die zijn van Hema en Anita.

4 jaar geleden

Reactie op Jetje108

Ik ook hoor! Zitten voor mij het lekkerst en dan voel ik me toch iets sneller weer mens in plaats van aangereden wild😂

4 jaar geleden

Reactie op 19Laura85

Ik heb goedkope onderbroeken bij de zeeman gehaald. Wil ook die van anni ro ...
Ik had ook een setje van de zeeman. Maar het zat voor geen meter. Was erg blij met mijn anni rolfi!

4 jaar geleden

Ik heb die goedkope grote oma onderbroeken van de zeeman gekocht🤣

4 jaar geleden

Ik heb 3 dagen van die netbroekjes gedragen en daarna paste mijn gewone ondergoed weer, die netbroekjes zitten heerlijk om je buik heen. Kon ook overstappen van kraamverband op speciaal formaatje tussen kraamverband en maandverband in en dat past gewoon in je normale ondergoed.

4 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Hema boxers. Kickers. Zitten lekker hoog en kon prima met kraamverband etc. ...
Deze zitten idd echt heel lekker.