10 Reacties
5 jaar geleden
Hier ook de darmen. Heel veel last van luchtophoging waardoor mijn buik eruit ziet op sommige momenten of ik al 6 maand zwanger ben. Dan doe echt de linkerkant van mijn buik erg pijn. Ik kan moeilijk om de paar minuten naar toilet gaan op mijn werk馃槄 ben bijna 16 weken.
5 jaar geleden
Reactie op marcellaao
Hier ook de darmen. Heel veel last van luchtophoging waardoor mijn buik eru ...
Ja die fel opgezette darmen/buik heb ik ook. Ziet ook echt uit alsof ik al veel verder ben in mijn zwangerschap daardoor. 馃檲 Vind het soms zelfs wat g锚nant. & prikelbare darmen (PDS) heb ik al jaren last van, maar lijkt nu te verergeren...
5 jaar geleden
Reactie op Billebil
Alleen hier al berusting dat ik niet de enige ben en dat het er dus blijkb ...
Dit topic is z贸 herkenbaar. Maar het helpt inderdaad ook om te weten dat ik niet de enige ben. (Van de week zei iemand bewonderd dus echt positief, ohh je krijgt al echt een mooie buik. En ik dacht...euh, die bobbel onder mijn borsten? Dat zijn mijn darmen die al 4 dagen gestopt zijn :-))
5 jaar geleden
Reactie op Billebil
Alleen hier al berusting dat ik niet de enige ben en dat het er dus blijkb ...
Sluit ik mij bij aan馃檶馃徏
5 jaar geleden
Reactie op HvdB
Dit topic is z贸 herkenbaar. Maar het helpt inderdaad ook om te weten dat ik ...
Check even bij de huisarts of je geen vezels kunt krijgen. Die had ik nog liggen van mn heftige PDS periode en sinds ik elke dag een half zakje psylliumvezels naar binnen werk, gaat het qua ontlasten in ieder geval iets gecontroleerder.
5 jaar geleden
Mijn darmen gaan nu eigenlijk prima, maar wel bandenpijn nu steeds op verschillende plekken en ben ook moe (slaap slecht, dromen en de hitte, verstopte neus etc). Buik ge茂rriteerd en blauw want moet elke dag een spuitje zetten tegen trombose risico. NIPT niet gelukt (te weinig DNA) dus moest opnieuw, dat geeft stress 馃ズ Voel me best een zeurpiet nu al 3 maanden met alle pijntjes en vermoeidheid...