9 Reacties

5 jaar geleden

Ja, ik heb daarin tegen juist een hele vettige huid, en heb soms ook puistjes onder mijn kin en nek nu is het constand zichbaar. Het is echt hormonaal. Enige wat echt goed doet je is huid schoonmaken het liefste gewoon met lauwwater en watte schijfjes, en in jou geval dat het zo droog is opzoek gaan naar een olie die je huid niet verstopt arganolie gaat erg in je pori毛n zitten waardoor je meer onzuiverheden kan krijgen. Misschien is bepanthen een betere optie zonder cortisone.

5 jaar geleden

Ik reinig m鈥檔 gezicht met zo neutraal mogelijke producten, ik heb het ook met vlagen. En een hele neutrale parfumvrije cr猫me. Heb al een hele gevoelige huid en is nu tijdens de zwangerschap nog meer en droger. Heel veel water drinken (2,5 liter per dag minimaal) om goed gehydrateerd te blijven tijdens de zwangerschap

5 jaar geleden

Ik heb nu aan de zijkant van me neus een hele rode plek, ook heel droog. Weet niet wat ik er mee aan moet. Ik gebruik van die biodermal olie op mijn buik en dat doe ik dan ook wel eens een beetje op m鈥檔 gezicht. Er staat op dat het zou werken voor droge huid en gezicht, het blijft helaas een rode plek 馃槙. Ik heb eens gelezen dat pukkeltjes rond je kin echt te maken heeft met hormonen... het zal dus weggaan na je zwangerschap?? Ook kunnen die mondkappen het verergeren natuurlijk

5 jaar geleden

Reactie op Perlita

Ik heb nu aan de zijkant van me neus een hele rode plek, ook heel droog. We ...
Vettige gezichtscr猫me gebruiken misschien, droogheid van je huid wordt vaak erger ook nu met meer de verwarming aan in huis en koude lucht buiten. Al dit soort dingen worden wel vaak door hormonen veroorzaakt ja, ik hoop dat het na de bevalling allemaal gauw bijtrekt 馃檲馃槵

5 jaar geleden

Oh heel herkenbaar. Mijn huid is echt zo rood in me gezicht.. heel onrustig en lijkt echt alsof ik verbrand ben, heel veel puistjes en oneffenheden. Bij mijn vorige zwangerschap had ik t ook. Gehoopt dat ik t nu zou overslaan .. niet dus. 鈽癸笍 maar veel meer water proberen te drinken denk ik..

5 jaar geleden

Jaa heb het ook! Doe er alleen verder niks mee 馃槀 gelukkig doet het geen pijn

5 jaar geleden

Reactie op ellenvanveen

Oh heel herkenbaar. Mijn huid is echt zo rood in me gezicht.. heel onrustig ...
Dit klinkt als rosacea! Ik heb dit ook, helaas al van voor de zwangerschap! Ben naar de huisarts geweest en heb een zalf gekregen, helpt erg goed! Mijn huidtherapeut zei vooral niet aan de pustels (puistjes) zitten, het zijn ontstekingen geen puistjes!

5 jaar geleden

Hier was het nog relatief rustig (wel rood, gezwollen, pijnlijk en paar kleine pustels). Het is nog veel heftiger geweest 馃槱.

5 jaar geleden

Reactie op MTBaby

Dit klinkt als rosacea! Ik heb dit ook, helaas al van voor de zwangerschap! ...
Ik heb ook rosacea en al vanalles voor geprobeerd maar niks helpt. Wat voor zalf is dat wat jij hebt gekregen, maakt dat het echt minder rood met die adertjes zelfs en zo?? 馃檪