38 Reacties

3 jaar geleden

Ja ikke! Het kijkt net een vetlaag wat los hangt🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

3 jaar geleden

Heel herkenbaar😂 vind mijn buik ook eerder een "vet" buikje lijken dan een zwanger buikje. Moet zeggen dat mijn bovenbenen ook best bij zijn gekomen terwijl ik niet echt anders eet🤔😂zelf doe ik nu liever een zwempak aan dan een bikini. Heb je je vrienden verteld dat je zwanger bent?

3 jaar geleden

Jep!! Bijna 14 weken van de eerste en ik ging gisteren een rondje lopen in een strak shirtje en korte broek en halverwege keek ik in het raam van een huis en dacht ik... dit is niet zwanger! Dit is gewoon vet en dik.. ik schaamde me gelijk voor mijn buik. De rest van de route heb ik mijn buik geprobeerd af te dekken met mijn handen zodat geen voorbijganger mijn dikke buik zou zien. Ik ben ook best wel onzeker en bang dat mensen me dik gaan noemen ipv zwanger 😔 Maar ik ben altijd wel onzeker geweest over mijn uiterlijk en moeite gehad met mijn gewicht.

3 jaar geleden

Dat is heel normaal, eerst nog een beetje fluffie en daarna wordt het een bol buikje. Geen zorgen om maken. Geniet ervan dat het nu kan! Vanaf eind maart gaan we ons weer druk maken over een vetrol denk ik 😜😅 Ik eet ook niet anders dus weet zelf dat het door de baby komt en daar ben ik trots op! Niets om je voor te schamen! 😘

3 jaar geleden

Ik ben 19 en ben nu 6 weken en ben opgezet door alle wonderen in mijn buik! En ben van zelf altijd wel iets te klein en te slank geweest, als ik nu maar benden kijk zie ik het schaambod niet maar een klein bol buikje! (Komt ook omdat ik een cyste heb van 8,3 cm en is niks ergs) maar ik voel me ook zo onconvortabal bij alles wat ik aan doe, het liefst een dikke trui met een trainingbroek en niemand die me ziet, maar ik denk dat je er aan moet wennen en strals heerlijk kan genieten van dat heerlijke buikje

3 jaar geleden

Jah hier heel onzeker over mijn lichaam. Doordat ik stopte met de pil veel aangekomen ondanks het vele sporten en gezond eten. Nu begint mijn buik te groeien en ik zie iedereen eerst na onder kijken en dan pas naar mijn gezicht. Oud collega zei tegen mij nou nou je geniet er behoorlijk van toen je nog bij ons werkte was je stuk slanker.... je zou eigenlijk trots en met opgeheven hoofd moeten lopen ivm het kleine wondertje maar het liefst wil ik me verstoppen 😳

3 jaar geleden

Ik heb zelf 10 jaar als bijbaan pasfoto’s gemaakt voor paspoorten als ik ook maar een ding heb geleerd is dat iedereen maar ook iedereen wel iets niet mooi aan zichzelf vind en vooral juist de onweerstaanbare knappe vrouwe zijn nog wel het ergst hierin! Ik ben zelf 1,50 Italiaans curvy en wist dat ik nooit een standaard nl meid met mooie lange benen en blond haar zou worden maar eigenlijk zit ik wel ontzettend fijn in me vel hierdoor. Ik accepteer mijn bouw en tja die buik die ik toch al had is nu gewoon groter in beeld 🙈 boeije ik ben gezond en wordt gewoon van nature een echte Italiaanse mama kom maar op met die pan waar ik in kan roeren en de bloemetjes jurk! 😁😆 ps. Maak jezelf niet gek! Wat jij ziet, ziet de ander 9 van de 10 keer niet!

3 jaar geleden

Hier hetzelfde! Ben ook zo ontzettend opgezet, darmen en obstipatie vooral denk ik. Behoorlijke buik maar niet een bol “zwanger” Buikje 😐 Vind het wel lastig.. moet ook erg wennen aan de veranderingen in mn lichaam.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar bij mij begon het rond 12 weken echt wel op te vallen. Voelde me heel erg onzeker nu bijna 14 is het echt zn bol buikje waar je niet meer omheen kan dat ik zwanger ben. .

3 jaar geleden

Jep!! Bijna 14 weken van de eerste en ik ging gisteren een rondje lopen in ...
O neeeee niet gaan inhouden! Laat ze je lekker dik vinden als ze zo denken, niet jouw probleem!

3 jaar geleden

Jep ik ook, ik zeg gewoon dat het wat Covid-pondjes zijn daar hebben wel meer mensen last van momenteel 😋 Als je het over een tijdje bekend gaat maken weet iedereen dan dat het je zwangere buikje was 😊

3 jaar geleden

Oh jaaaa hier heb ik ook last van! Ik ben 10+3 zwanger maar heb echt een heel opgezette buik! Vriendinnen vragen steeds of we even gaan zwemmen of naar het strand gaan maar eerlijk gezegd heb ik daar dus niet zoveel behoefte aan omdat ik me door die buik behoorlijk onzeker voel 🙈

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik sla zelf ook de uitjes naar het strand af. Heb wel een buikje inmiddels maar idd lijkt op een vet buikje. Nu ben ik al iets gezetter en nu lijkt het alleen maar of ik nog dikker ben geworden ipv zwanger 😅

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, nouja wel echt een zwanger buikje maar voel me zeker fijner in een badpak op t moment dan in bikini. Daarin voel ik mij fatsig. In zwempak voel ik mij zwanger. Tekend toch net anders af ofzo.

3 jaar geleden

Over een paar weken krijg je waarschijnlijk een echte zwangerschapsbuik. Dan zien mensen het verschil ook en zal het meevallen. Gevoelsmatig wellicht ook.

3 jaar geleden

Jaaa zo herkenbaar.. ook lastig nu met die warmte wat ik dan aan doe. Vind jurkjes nu niet zo mooi..

3 jaar geleden

Herkenbaar al deze reacties. Hier ook weken m’n buik met zwaar opgezette darmen geprobeerd in te houden. Ik vond het vreselijk op mijn 1.60m. Wat nog meer buikpijn opleverde. Tot ik over de 12 weken was en dacht; zoek het allemaal maar uit. Als jij vindt dat ik een dikke buik heb op een klein lichaam, dan is dat jouw mening en zegt dat alles over jou en hoe jij in het leven staat. Laten we vooral lief zijn voor onszelf en elkaar! En degenen die iets negatiefs vinden van een ander zonder diegene te kennen, zou je daarmee bevriend willen zijn? Nee? Laat je dan ook niet raken door wat jij denkt dat zij misschien wel denken. En bedenk ook dat we helemaal niet weten wat een ander denkt. Misschien is die wel stikjaloers op je mooie volle bos krullen, bruine/groene/blauwe ogen, toffe sproetjes of glanzende huid😊

3 jaar geleden

Nu voor de 3e keer zwanger en elke keer weer een aantal rotweken. Je voelt je dan dik en niet zwanger.

3 jaar geleden

Ik voel me lekker in me zwangerschap. Als ik me nou vet voel of niet. Niet een ieder is zo gezegend om dit mee te maken dus zou maar zeggen geniet maar ervan

3 jaar geleden

Hier waggel ik al enkele weken trots met mijn spekjesbuik naar voren rond. Ik ben zo blij dat we een kindje krijgen dat het me niet uit maakt of mensen mij dik vinden of niet,, de waarheid zien ze vanzelf wel als we met de kinderwagen door het dorp lopen.. En ja ik waggel want had al voor mijn zwangerschap last van mijn bekken en dat is nu nog vele malen erger,, normaal lopen lukt niet echt meer 🙈😅 Ik ben nu 11+3 weken. Nog niet heel zichtbaar hier maar ik merk het al wel behoorlijk goed dat mijn buik al steeds meer in de weg begint te zitten.. 😅😂