8 Reacties

5 jaar geleden

Jaa ik heb er ook echt last van sinds 18 weken. Ben nu 19+6 en voel 'm ook af en toe echt hard in m'n buik bonken. 't schijnt te maken te hebben met dat je meer bloed aanmaakt en je hart dus harder moet gaan werken.. Maar vervelend is 't zeker haha!

5 jaar geleden

Ik heb het ook gehad vanaf 17 weken ongeveer. 2 weken last van gehad. Nu 20+4 weken en heel af en toe nog last

5 jaar geleden

Ja hier ook al een tijdje! Wordt er gek van..

5 jaar geleden

Ja heb ik ook! Schijnt er bij te horen maar is inderdaad heel vervelend.

5 jaar geleden

Zoo irritant en herkenbaar! Afleiding zoeken is voor mij het enig wat werkt. Anders ga ik er de hele tijd op letten en maak ik mezelf gek. Dus gewoon Netflixen, werken wandelen of de was doen馃槵.

5 jaar geleden

Klinkt stom, maar gelukkig ben ik niet de enige. Fijn om ook te lezen dat het minder kan worden. Maar laten we hopen voor ons allemaal, dat het snel helemaal over gaat 馃檹

5 jaar geleden

Lieve dames! Had hier ook enorm last van, maar bleek een tekort aan ijzer te zijn (20w). En inderdaad - bloedtest wees op een tekort, dus neem nu 3x daags Gentle Iron van Solgar en heb er geen last meer van (op advies van verloskundige!). Even met de verloskundige overleggen, misschien dat ze jullie iets kan adviseren :)