8 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd, mijn zoontje is ook 10 maanden en zit ook veel in de w houding

3 jaar geleden

Ik geloof dat je je kindje wel moet stimuleren om op de billen te zitten indd omdat de w houding niet goed is voor de spieren en gewrichten ofzo..
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Misschien kan fysio helpen of een osteopaat/chiropractor om te kijken of er ergens een blokkade zit waardoor je meisje in de W houding zit.

3 jaar geleden

Mijn zoontje zit ook heel veel in de w houding. Hij zit sowieso nooit op z’n billen

3 jaar geleden

Ik lees overigens op internet dat het vanaf 2 jaar wel aan te raden is om het af te leren, daarom heb ik me er tot nu toe nog niet erg zorgen om gemaakt

3 jaar geleden

Reactie op amira_

Ik lees overigens op internet dat het vanaf 2 jaar wel aan te raden is om h ...
Ja ik twijfelde dus... of het vanaf 2jaar "schade" kan aanrichten of vanaf nu al....

3 jaar geleden

Vandaag terug gebeld door het CB. Op deze leeftijd (10 maamden) is dit geen probleem, omdat ze verder met aankleden wel zit op der aankleedkussen en met eten ook gewoon goed zit in der stoeltje etc. Onze dochter klinkt als een erg ondernemend meisje en ja dat is ze ook... lopen met een wagentje gaat goed en als ze rond kruipt en van kruiphouding dan op der knieën gaat zitten, kan ze erna weer snel door... vanaf 2 jaar is het inderdaad wel iets anders, dan moet ze wel zittend spelen met der beentjes naar voren.

3 jaar geleden

Reactie op Momlife93

Vandaag terug gebeld door het CB. Op deze leeftijd (10 maamden) is dit ge ...
Fijn om te horen!!